Ο γίγαντας fast fashion, Shein θα ενισχύσει την παρουσία του στην Ευρώπη και το Μεξικό, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης περισσότερων τοπικών προϊόντων, σε μια προσπάθεια να διαφοροποιήσει την αλυσίδα εφοδιασμού με επίκεντρο την Κίνα.
Η εταιρεία θα ξεκινήσει μια διαδικτυακή αγορά στο Μεξικό αυτόν τον μήνα, όπου θα μπορούν να αγοραστούν προϊόντα από τρίτους πωλητές μαζί με το εμπορικό σήμα της Shein με φορέματα 10 δολαρίων και τζιν 12 δολαρίων. Επιπλέον το τρίτο τρίμηνο, θα ακολουθήσει η Γερμανία, η Ισπανία, η Γαλλία και η Ιταλία.
Η κίνηση βασίζεται στο υπάρχον μοντέλο στη Βραζιλία και τις ΗΠΑ και «ενισχύει ολόκληρη τη στρατηγική τοπικής προσαρμογής παγκοσμίως», δήλωσε ο Leonard Lin, επικεφαλής των παγκόσμιων δημοσίων υποθέσεων, σε συνέντευξή του στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Σιγκαπούρη, όπως μεταδίδει το Bloomberg. «Θα είμαστε έτοιμοι να αυξήσουμε τη διαφοροποίηση και να συνεργαστούμε με προμηθευτές μεταποίησης και σε άλλες χώρες,» πρόσθεσε.