Η UNIGLOBAL διοργάνωσε στο Βερολίνο, το 12ο Ετήσιο Συνέδριο Διαχείρισης Ζημιών (Claims Management).
Συμμετείχαν στελέχη ασφαλιστικών εταιριών από όλο τον κόσμο με Ελληνική παρουσία από τις ασφαλιστικές εταιρείες ERGO, NN, ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ και την εταιρεία διαχείρισης ζημιών OLYMPIC CLAIMS.
- Στο περιθώριο του συνεδρίου πραγματοποιούνται πολυάριθμες συναντήσεις και παρουσιάσεις εταιρειών και επαγγελματιών του κλάδου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρουσιάζουν οι εταιρείες ψηφιοποίησης της επεξεργασίας/διαχείρισης ζημιών.
Για αυτόν τον λόγο αποτέλεσε ξεχωριστό θέμα ο τρόπος αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας και των πληροφοριών που συλλέγονται με την βοήθειά της από τις ασφαλιστικές εταιρείες καθώς επίσηςη χρησιμότητα των νέων τεχνολογιών στην ασφάλιση αυτοκινήτων.
Το δίλημμα που έχουν να αντιμετωπίσουν στην αύξηση της έντασης στην αυτοματοποίηση της διαχείρισης ζημιών είναι:
- μείωση κόστους ή αύξηση πιστών πελατών;
Από την κορυφή των θεμάτων του συνεδρίου δεν θα μπορούσε να λείψει φυσικά η σημαντική εμπειρία της Πανδημίας και οι αποτίμησή της την επόμενη μέρα με την ανάλογη προσαρμογή.
- Επίσης, η ασφάλιση διακοπής εργασιών ως προϊόν μετά την εμπειρία της Πανδημίας.
Περαιτέρω, στο πλαίσιο του συνεδρίου έγινε ιδιαίτερη μνεία στην ολοένα αυξανόμενη σημασία του ESG (Environmental, Social & Governance) στις σύγχρονες εμπορικές εταιρείες και ειδικότερα στις εταιρείες Ιδιωτικής Ασφάλισης.
Διαπιστώθηκε ότι αυτοί οι εξω – οικονομικοί παράγοντες χρησιμοποιούνται όλο και περισότερο από τους επενδυτές ως μέρος της διαδικασίας ανάλυσης, προκειμένου να αναγνωριστούν πιθανοί μεγάλοι κίνδυνοι αλλά και ευκαιρίες ανάπτυξης.
Από ένα διεθνές συνέδριο για την αποτελεσματική διαχείριση ζημιών και τα μέσα επίτευξης του σκοπού αυτού δεν θα μπορούσε να μην γίνει λόγος για την ασφαλιστική απάτη στον τομέα των ζημιών και τους τρόπους και τα μέσα πρόληψης και προστασίας