Γράφει η «ξενοδόχος»

Στο ακίνητο του Χατζηκυριάκειου, από τις σημαντικότερες ιδιοκτησίες του ιδρύματος, θα υλοποιηθεί το νέο ξενοδοχειακό project στον Πειραιά που βρέθηκε χθές στο επίκεντρο λόγω και της επέκτασης του μετρό.

Ο λόγος για το ακίνητο ιδιοκτησίας του Ιδρύματος στο λιμάνι, επί της οδού Μακράς Στοάς 17.

  • Σκοπός, η μετατροπή του οκταόροφου κτιρίου γραφείων σε τουριστικό κατάλυμα – ξενοδοχείο- μία χρήση που εσχάτως έχει ανέβει ως επενδυτική επιλογή στον Πειραιά δεδομένου ότι λείπουν από το λιμάνι τα σύγχρονα καταλύματα– και ήδη εγκρίθηκε η σχετική οικοδομική άδεια από την Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Πειραιά.

Το ακίνητο μάλιστα βρίσκεται σε πολύ καλή θέση κοντά στο λιμάνι και τον Πύργο του Πειραιά.

 

To ενδιαφέρον είναι ότι τα επενδυτικά κεφάλαια που βρίσκονται πίσω από την επένδυση συνδέονται με τη μακρινή Αυστραλία, μέσω της εταιρείας Anvil Management η οποία έχει αναλάβει το project κατόπιν του σχετικού διαγωνισμού που έγινε από το Χατζηκυριάκειο Ιδρυμα.

Η Anvil είχε «κατέβει» και σε έναν ακόμη διαγωνισμό του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), για την αξιοποίηση έτερου ακινήτου επί της οδού Πατησίων 11 (πολύ κοντά στο ΜΙΝΙΟΝ) επίσης για τη δημιουργία boutique ξενοδοχείου, πρόταση ωστόσο που δεν προχώρησε.

 

Το μετρό

 

Σημειωτέον ότι την επέκταση του μετρό χαιρέτισαν χθες και οι Βρυξέλλες:

  • «Χάρη στα κονδύλια της πολιτικής συνοχής, θα βελτιωθεί η ζωή των πολιτών στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και του Πειραιά.
Επίτροπος Συνοχής και Μεταρρυθμίσεων κ. Ελίζα Φερέιρα
  • Το μετρό θα φτάσει στην πόλη του Πειραιά, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, συνδέοντας το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με το μεγαλύτερο λιμάνι της σε λιγότερο από μία ώρα. Αυτό το μείζον έργο θα δώσει ώθηση στην ανάπτυξη και ωφελήσει σημαντικά την εθνική οικονομία της Ελλάδας»,

ανέφερε χθeς η Επίτροπος Συνοχής και Μεταρρυθμίσεων κ. Ελίζα Φερέιρα με αφορμή τα εγκαίνια ενός

  • «από τα μεγαλύτερα έργα που χρηματοδοτούνται από την πολιτική συνοχής στην Ελλάδα και σε όλη την ΕΕ., την επέκταση της γραμμής του μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά».

Το έργο έχει λάβει χρηματοδότηση ύψους 470 εκατ. ευρώ από την ΕΕ.

Οπως διαπιστώνεται από την Επίτροπο, με το έργο αυτό ολοκληρώνεται η γραμμή μετρό 3 από την Αθήνα στον Πειραιά και βελτιώνεται σημαντικά η πρόσβαση των κατοίκων του λεκανοπεδίου Αττικής στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών.

Με τους τρεις νέους σταθμούς, Μανιάτικα, λιμάνι Πειραιά και Δημοτικό Θεάτρο, για πρώτη φορά οι πολίτες θα μπορούν να φτάσουν από τα προάστια του Πειραιά, τα Μανιάτικα, τη Νίκαια και τον Κορυδαλλό και, κατ’ επέκταση, τη Νεάπολη, στο διοικητικό, εμπορικό και επιχειρηματικό κέντρο του Πειραιά μέσα σε λίγα μόλις λεπτά.

Οι αναμενόμενες αλλαγές στην κινητικότητα θα είναι καθοριστικής σημασίας για τη μείωση της κυκλοφορίας στους κεντρικούς άξονες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.

Φωτογραφία που δόθηκε στη δημοσιότητα το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022 εικονίζει τις τελικές εργασίες πριν την παράδοσή του στο κοινό, στο σταθμό μετρό “Δημοτικό Θέατρο”, στην πόλη του Πειραιά, Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2022. Τρεις νέοι σταθμοί – Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο – θα εξυπηρετούν την πόλη του Πειραιά, αποφορτίζοντας την κυκλοφορία και ενώνοντας το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος σε 55 λεπτά. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ

Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να προσφέρει σε άλλα 174.000 άτομα εύκολη πρόσβαση στο δίκτυο του μετρό, συμβάλλοντας στη μείωση της χρήσης ιδιωτικών οχημάτων και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Το έργο εντάσσεται στις ευρύτερες επενδύσεις της πολιτικής συνοχής σε υποδομές δημόσιων μεταφορών στην περιφέρεια της Αττικής, οι οποίες περιλαμβάνουν τα δίκτυα μετρό, τραμ, λεωφορείων και προαστιακού σιδηρόδρομου.

Τον Μάρτιο του 2017, η Επιτροπή ενέκρινε τη δεύτερη φάση της χρηματοδότησης του μετρό από την ΕΕ.