Έχοντας συμπληρώσει 60 χρόνια παρουσίας στην Ελληνική αγορά, η αμιγώς ελληνική εταιρεία εκτροφής κοτόπουλων ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. αφού τακτοποίησε τις δανειακές υποχρεώσεις του παρελθόντος, ξεκινά ένα νέο μεγάλο επενδυτικό βήμα προϋπολογισμού 30 εκατ. Ευρώ.

O κ. Θάνος Αγγελάκης, πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Πτηνοτροφίας, εκτρέφει περίπου 6 εκατομμύρια κοτόπουλα κάθε χρόνο και τροφοδοτεί όχι μόνον την Ελληνική αγορά (αποκλειστικό προμηθευτής KFC, καταστήματα Fridays, μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ κλπ) αλλά και ξένες αγορές όπως π.χ. το Dubai .

Από το Επενδυτικό σχέδιο των 30 εκατ. Ευρώ, τα 24 εκατ. ευρώ έχουν ήδη κατατεθεί για χρηματοδότηση στο Ελλάδα 2.0 και το Ταμείο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης ενώ τα υπόλοιπα θα ενταχθούν στον Αναπτυξιακό Νόμο. Το 1/5του Επενδυτικού Σχεδίου  θα καλυφθεί από ίδια κεφάλαια, το 1/2 από τις προβλεπόμενες επιδοτήσεις και το 1/3 από τραπεζικό δανεισμό.

Το σχέδιο προβλέπει:

-Εγκατάσταση νέων φωτοβολταϊκών: 2,5 εκατ. ευρώ

-Νέο στόλος φορτηγών με LNG: 2,5 εκατ. ευρώ

-Εκσυγχρονισμός της παραγωγικής μονάδας 7,5 εκατ. ευρώ

-Νέες μηχανές συσκευασίας, επέκταση των αποθηκευτικών χώρων στις εγκαταστάσεις της Αγγελάκης κατά 7.000 τ.μ. και δημιουργία νέας μονάδας με γραμμή προψημένων (ready to cook) προϊόντων: 7,5 εκατ. ευρώ

-εκσυγχρονισμός της μονάδας ζωοτροφών: 2-2,5 εκατ. ευρώ

-εξαγορά μονάδας εκκολαπτηρίου αυγών: 600.000 ευρώ

-απόκτηση μονάδων πατρογονικών: περίπου 1,5 εκατ. ευρώ

-επενδύσεις σε νέους πτηνοτροφικούς θαλάμους 20.000 τ.μ.: 4 εκατ. ευρώ

 

Ένας από τους στόχους  του νέου επενδυτικού προγράμματος  είναι η πλήρης αντιστάθμιση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και η μετατροπή της Αγγελάκης ΑΕ, σε μία ανθρακικά ουδέτερη (carbon neutral) πτηνοτροφική μονάδα….

Η Αγγελάκης ΑΕ αναπτύσσεται με ρυθμό 35%. Σύμφωνα με τον κ. Αγγελάκη φέτος ο κύκλος εργασιών αναμένεται να ξεπεράσει τα 40 εκατ. ευρώ.

  • «Με αυτό το επενδυτικό σχέδιο μπορούμε να έχουμε μία πλήρως καθετοποιημένη παραγωγή με διευρυμένη δραστηριότητα, να τριπλασιάσουμε τον κύκλο εργασιών και να βελτιώσουμε την κερδοφορία μας παρά τις προκλήσεις που υπάρχουν σήμερα»
  • «Οι εξαγωγές μας πλέον αναλογούν στο 10% του συνολικού κύκλου εργασιών. Έχουμε συνάψει συνεργασία με την εταιρεία Tree Bell στο Ντουμπάι και επίσης εξάγουμε με το brand Ελαιοπουλάκι σε Τσεχία και Ουγγαρία. Οι προοπτικές των εξαγωγών είναι μεγάλες και πιστεύουμε πολύ σε αυτό».