Σε περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου της επενδύει η Brave Maritime συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Βαφειά, εν μέσω αυξημένης ζήτησης για containerships που οφείλεται στη μεγάλη συμφόρηση στα λιμάνια και στην αναταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Πέραν της μακράς της παράδοσης σε πλοία τομέα μεταφοράς υγροποιημένων προϊόντων πετρελαίου μέσω της Stealthgas, συμφερόντων του υιού Βαφειά, Χάρη, η Brave Maritime δραστηριοποιείται στην αγορά μεταφοράς ξηρού φορτίου, αλλά και στα δεξαμενόπλοια.
Τώρα ο Νίκος Βαφειάς διαβλέπει μια μεγάλη επάνοδο στην αγορά των tankers και στρέφει προς τα εκεί το βλέμμα του.
Στο πλαίσιο αυτό, η Brave Maritime έχει προβεί ήδη σε τρεις αγορές δεξαμενόπλοιων. Πρόκειται για το Justice Express που κόστισε 17,1 εκατ.δολ., δεξαμενόπλοιο ναυπηγήσεως 2011. Επίσης αγόρασε έναντι 8,2 εκατομμυρίων δολαρίων το Ocean Mars 50.300 dwt, κατασκευής 2007, από τον πρώην στόλο του ομίλου Xihe. Η εταιρεία αγόρασε επίσης έναντι 16,5 εκατομμυρίων δολαρίων το δεξαμενόπλοιο ναυπηγήσεως 2007 Capricorn Voyager χωρητικότητας 104.600 τόνων dw.
Ο όμιλος ελέγχει 83 πλοία, 50 υγραεριοφόρα, 20 τάνκερ μέσω Stealth Maritime και 13 φορτηγά μέσω Brave Maritime.