Όσο μικραίνει (η πίττα) τόσο σκληραίνει (η κόντρα) κι έτσι διαμορφώνεται, επί της ουσίας, η κατάσταση όσον αφορά στα big projects στον κατασκευαστικό κλάδο.
Για το τέλος Φεβρουαρίου η νέα παράταση (τρίτη ή τέταρτη, έχω αρχίσει και χάνω τον λογαριασμό) για την κατάθεση των τεχνικών και οικονομικών προσφορών για την Γραμμή 4 του Μετρό. Το τελευταίο από τα μεγάλα έργα, καθώς ο αρχικός του προυπολογισμός έχει οριστεί για τα 1,8 δισ. ευρώ με την νέα παράταση να δίνεται από τις 10 Δεκεμβρίου.
Δεδομένου, ότι είναι και το μόνο από τα πολύ μεγάλα έργα, που πρόκειται να δημοπρατηθεί τους επόμενους μήνες ο ανταγωνισμός εύλογα έχει “χτυπήσει κόκκινο”. Οι αρχικά τέσσερις μνηστήρες έγιναν τρεις μετά τις προσφυγές κατά της κοινοπραξίας Μυτιληναίος- FCC, αφήνοντας στο…πεδίο της “μάχης” ΑΚΤΩΡ, ΤΕΡΝΑ και J&P ΑΒΑΞ με τους ισχυρούς ξένους συμμάχους τους.
Εύλογα τα ερωτήματα, αν το έργο θα δημοπρατηθεί εν τέλει από την τρέχουσα κυβέρνηση (ενδεχομένως δύσκολο εάν οι εκλογές διεξαχθούν Μάιο), ποια στάση θα τηρήσει η πλευρά Μυτιληναίου, κατά πόσον η J&P ΑΒΑΞ θα συνεχίσει ως ΑΒΑΞ (κάτι, που θα διευκόλυνε την πλευρά Χρήστου Ιωάννου, που θα μπορούσε έτσι να επαναπατρίσει υπέργολάβους της από τα εργοτάξια της Ντόχα και να κάνει μία νέα αρχή εστιάζοντας στην ελληνική αγορά ως…νέος ΑΒΑΞ) και εάν στην συνέχεια της διαδικασίας δεν προκύψει κάποια έκπληξη, ανατροπή της τελευταίας στιγμής.