Έχει αντέξει την πίεση και τον ανταγωνισμό από μεγάλους ελληνικούς και ξένους επιχειρηματικούς ομίλους. Πολλοί λένε ότι ακολουθεί ένα «παλιομοδίτικο» επιχειρηματικό μοντέλο το οποίο όμως μέχρι σήμερα -και παρ’ όλες τις δυσκολίες της αγοράς- έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικό.
Πατέρας και γιος Γεράρδος ετοιμάζουν νέα επέκταση του δικτύου καταστημάτων με όχι ένα αλλά 2 πολύ μεγάλα καταστήματα (άνω των 1.500 τ.μ.), σ’ ένα φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα αρχικού προϋπολογισμού 10 εκατ. Ευρώ.
Tα δύο νέα καταστήματα, σύμφωνα με τον Πρόεδρο Γιώργο Γεράρδο, θα ανοίξουν σε πόλεις εκτός της Αττικής.
- «είναι σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις με τους ιδιοκτήτες των ακινήτων»
Τα δύο νέα σημεία θα είναι μεγέθους άνω των 1.500 τμ και σε αυτά θα διατίθενται και λευκές συσκευές, μία κατηγορία που αποτελεί προτεραιότητα για την ΠΛΑΙΣΙΟ. Σήμερα λευκές συσκευές διαθέτουν μόνο 10 καταστήματα του δικτύου της αλυσίδας.
Η διοίκηση της ΠΛΑΙΣΙΟ βλέπει ότι οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου αποδίδουν (15% έως 20%) αλλά ο πραγματικός τζίρος και η διαμόρφωση της αγοράς γίνεται από τους καλούς πωλητές μέσα στο κατάστημα και το after sales support…
Χθες, ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΛΑΙΣΙΟ, Κώστας Γεράρδος στη καθιερωμένη ετήσια ενημέρωση αναλυτών παρουσίασε το σχέδιο για το μέλλον αλλά και τις σημαντικές στιγμές του 2021.
Η αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2019 αγγίζει το +38%, χάρη τόσο στις εξελιγμένες υποδομές σε logistics, όσο και στη συλλογική προσπάθεια της ομάδας της Πλαίσιο.
Η πορεία των Λευκών Συσκευών ξεχωρίζει με ετήσια αύξηση που ξεπέρασε το +90%.
Η ΠΛΑΙΣΙΟ συνεχίζοντας την παράδοση της ανάπτυξης των ανθρώπων της προήγαγε 108 συνεργάτες σε ανώτερες θέσεις εντός του οργανισμού και οργάνωσε 56.789 ώρες εκπαίδευσης.
Επιπλέον, ως ανταμοιβή για την εξαιρετική προσπάθεια το 2021, αποφασίστηκε η καταβολή στο προσωπικό της Εταιρείας bonus ύψους 1 εκ. Ευρώ.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΠΛΑΙΣΙΟ, Γιώργος Γεράρδος, αναφέρθηκε στην πρόθεση της εταιρείας το 2022 να ενισχύσει τον αναπτυξιακό της προσανατολισμό, με επιπλέον επενδύσεις 10 εκ. ευρώ σε last mile, logistics και τα 2 νέα καταστήματα.
Στη συνέχεια παρουσίασε τη νέα υπηρεσία live παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας από τους πελάτες, που ήρθε να προστεθεί και να αναβαθμίσει την υφιστάμενη υπηρεσία next day delivery της ΠΛΑΙΣΙΟ.