του ΧΡΗΣΤΟΥ Ν. ΚΩΝΣΤΑ
Εξισωτισμός, ισοπεδωτική διαχείριση, δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, αριστερίστικες ονειρώξεις περασμένων δεκαετιών και:
- Απόλυτο μίσος στην αριστεία ή τη διάκριση.
- Ισότητα στη μιζέρια
- Ανισότητα στις ευκαιρίες.
Αυτό είναι το πλαίσιο της «νέας;» εκπαιδευτικής πολιτικής που εφαρμόζεται σήμερα στην Ελλάδα.
Η Κυβέρνηση θεωρεί ότι το εκπαιδευτικό σύστημα αποτελεί προνομιακό χώρο άσκησης πατερναλιστικής πολιτικής.
Συμμαχεί προσωρινά με τους συνδικαλιστές εκπαιδευτικούς –που διακηρυγμένο στόχο έχουν την κατάργηση της ιδιωτικής παιδείας– για να επιβάλλουν από κοινού στην Ελλάδα ένα σύστημα στο οποίο θα κυριαρχούν οι όμοιοί του:
- Άνθρωποι χωρίς σφαιρική Παιδεία, χωρίς ουσιαστικά πτυχία, χωρίς πραγματική μόρφωση
- Ιδανικοί δημόσιοι υπάλληλοι με μικρές απαιτήσεις και πολύ χρόνο για «κοινωνική δράση».
Ο ανεκδιήγητος Υπουργός Παιδείας, καθηγητής ο ίδιος, εργάζεται άοκνα και κατάφερε να εμποδίσει την αξιολόγηση των διδασκόντων και στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Θέλει να ελέγχει «προληπτικά», τα «τυπικά προσόντα» όσων προσφέρουν γνώσεις πέραν της επίσημης διδακτέας ύλης, θέλει να εμποδίσει με γραφειοκρατικές διαδικασίες οποιαδήποτε προσπάθεια, οποιουδήποτε σχολείου, να προσφέρει κάτι παραπάνω «από το κανονικό» στους μαθητές του.
Ο ΠΦΑ Υπουργός Παιδείας δεν ενδιαφέρεται να βελτιώσει το επίπεδο της παρεχόμενης παιδείας στον ελληνικό λαό.
Για το εκλογικό μέλλον του κόμματός του αγωνιά και γι’ αυτό επέλεξε τους συμμάχους του στον συνδικαλιστικό και συντεχνιακό υπόκοσμο που -χρόνια τώρα- προσπαθεί να επαναφέρει την Ελλάδα στα σκοτάδια του Μεσαίωνα…