H διαδικασία λήψης αποφάσεων για τη λειτουργία μιας επιχείρησης αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν συχνά οι έμποροι λιανικής, οι εμπορικοί διευθυντές αλλά και οι διευθυντές καταστημάτων. Όταν ειδικά οι πωλήσεις παρουσιάζουν ύφεση, η λήψη αποφάσεων γίνεται ακόμα πιο δύσκολη
Η Bosch λανσάροντας την υπηρεσία In – Store Analytics στοχεύει στη παροχή πολύτιμων πληροφοριών σχετικά με την επισκεψιμότητα των καταστημάτων.
Πως λειτουργεί η υπηρεσία Ιn-Store Analytics
To σύστημα In-Store Analytics αποτελείται από πανοραμικές κάμερες IP της Bosch που εγκαθίστανται στο κατάστημα και μέσω της χρησιμοποίησης ενσωματωμένων Intelligent Video Analytics δημιουργούν δεδομένα θέσης από τις κινήσεις των πελατών μέσα στο κατάστημα. Αυτά τα δεδομένα αποστέλλονται απευθείας στο Cloud όπου επεξεργάζονται περαιτέρω, χωρίς τη χρήση της εικόνας βίντεο, διατηρώντας έτσι το απόρρητο των πελατών. Στο Cloud, τα δεδομένα θέσης εξάγονται και οπτικοποιούνται σε αποτελέσματα απόδοσης και μοιράζονται με τους εμπορικούς διευθυντές για περαιτέρω ανάλυση.
Οι δυνατότητες που έχουν οι εμπορικοί διευθυντές μέσω της υπηρεσίας
Για τους εμπορικούς διευθυντές, το In-Store Analytics παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των αγοραστών, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις. Για παράδειγμα μπορούν να δουν σε ποιους χώρους κινούνται, σταματούν ή παραμένουν για περισσότερη ώρα οι πελάτες αλλά και το χρόνο εμπλοκής τους με τα προϊόντα. Αυτό τους βοηθά να αξιολογούν την απόδοση κάθε καταστήματος, να ελέγχουν κατά πόσο τα προϊόντα έχουν τοποθετηθεί σωστά και αναδεικνύονται στο χώρο πώλησης και να καταλάβουν εάν ο γενικότερος σχεδιασμός του καταστήματος επιτρέπει την εύκολη πλοήγηση των αγοραστών στο χώρο και τον προσανατολισμό τους στα επιθυμητά προϊόντα .
Το In-Store Analytics παρέχει επίσης πληροφορίες για την επισκεψιμότητα σε επίπεδο μεμονωμένων τμημάτων. Οι διευθυντές λειτουργίας καταστημάτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα εργαλεία για να διασφαλίσουν ότι υπάρχει επαρκές προσωπικό για την εξυπηρέτηση των αγοραστών κατά τις ώρες αιχμής. Τα δεδομένα κίνησης επιτρέπουν επίσης στους εμπορικούς διευθυντές να παρακολουθούν την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών τους κάθε στιγμή κατά το ωράριο λειτουργίας.
Αξιοπιστία
Τα δεδομένα που παρέχονται από το In-Store Analytics έχουν υψηλό ποσοστό ακρίβειας. Αυτό οφείλεται στην ανώτερη αξιοπιστία του Intelligent Video Analytics και στην προηγμένη επεξεργασία των δεδομένων ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε καταστήματος.
………………..
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το In-Store Analytics από τη Bosch, επισκεφθείτε το cloud.boschsecurity.com