Το δημοφιλές γυναικείο brand BSB αποτελεί μια σημαντική εταιρεία με πολυετή ανοδική πορεία στον κλάδο του λιανεμπορίου και της ένδυσης. Η απήχηση του brand είναι τεράστια και πλέον πέρασε «εκτός συνόρων».
Η παγκοσμίως αναγνωρισμένη έκδοση σε θέματα επενδύσεων του Benjamin Graham, THE INTELLIGENT INVESTOR, πραγματοποίησε μια σειρά επενδυτικών αναλύσεων για την Οικονομία της Ελλάδας με σκοπό την δημοσίευση στο περιοδικό TIME.
Το TIME, ως γνωστόν, είναι το περιοδικό με την μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα στον πλανήτη το οποίο σαφέστατα επηρεάζει την παγκόσμια αγορά. Με τον Πρωθυπουργό κ. Κ. Μητσοτάκη να διαβεβαιώνει ότι η Ελλάδα αποτελεί έναν ασφαλή επενδυτικό προορισμό, πραγματοποιήθηκαν μία σειρά από συνεντεύξεις Προέδρων και Διευθυνόντων Συμβούλων των σημαντικότερων ελληνικών εταιρειών. Το περιεχόμενο που προέκυψε από τις συνεντεύξεις και τις επενδυτικές αναλύσεις του “The Intelligent Investor” δημοσιεύθηκε στις 3 Φεβρουαρίου στο περιοδικό TIME. Μία από αυτές τις εταιρείες που προσέγγισαν ήταν η B & F. Η κα Σοφία Μπιθαρά – πρόεδρος του ομίλου – έδωσε μία εκτενή συνέντευξη για την πολυετή επιτυχημένη πορεία της BSB και του ομίλου γενικότερα.
Το TIME ορμώμενο από την αγάπη ιστορικών «γιγάντων» της μόδας όπως η Coco Chanel και ο Giorgio Armani, αναφέρεται με τιμητικά λόγια στην κα Μπιθαρά, την οποία διακρίνει το ίδιο πάθος τόσο για τον χώρο του fashion όσο και για τις επιχειρήσεις.
Η BSB γίνεται αντικείμενο «μελέτης» για το TIME, το οποιο αναλύει την ιστορία της εταιρείας από την ίδρυσή της, τη δεκαετία του ’80 έως και τη σημερινή της εικόνα.
«Χάρη σε αυτούς (σ.σ. τους ιδιοκτήτες της BSB) η Ελλάδα έχει επιστρέψει στον χώρο της μόδας»καταλήγει το άρθρο του περιοδικού.
Η νέα γενιά της οικογένειας αποτελείται από την χαμηλών τόνων και χαρισματική Δήμητρα Μπιθαρά – Κυριακού και τον αδερφό της Γιώργο Μπιθαρά.