Με κεντρικό στόχο το καταναλωτικό κοινό ηλικίας 30 έως 55 ετών που ξέρει να …εκτιμά τα νέα τεχνολογικά επιτεύγματα σε ήχο και εικόνα, διοργανώνεται στην Αθήνα το 1ο Black Box Audio Video Show.
- To 2019 ήταν η πρώτη χρονιά που σε διεθνές επίπεδο, τυπώθηκαν περισσότερα βινύλια από cd. Όλες οι εταιρείες του κλάδου βγάζουν νέα βινύλια, νέα πικάπ. Πρόκειται για μία ανοδική τάση, που έχει ξεκινήσει εδώ και 4-5 χρόνια, την οποία έχουν προμοτάρει και οι εταιρείες για την αντιμετώπιση της πειρατείας.
Η έκθεση Black Box Audio Video Show θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο InterContinental, στις 21 και 22 Μαρτίου 2020.
- Στο πλαίσιο του BLACK BOX Audio Video Show οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να επισκεφθούν αίθουσες από 24 έως 135 τετραγωνικά μέτρα για να ακούσουν, να δουν και να γνωρίσουν σημαντικές Hi-End εταιρείες ήχου, Hi Fi ηχοσυστήματα, Τηλεοράσεις 8Κ, βιντεοπροβολείς τελευταίας τεχνολογίας, ακουστικά, βινύλια και gadgets με πολλές παράλληλες δράσεις, happenings και μουσικά δρώμενα.
Το brand name ΒLACK BOX περιγράφει έναν χώρο έντασης, πρωτοπορίας και συγκινήσεων και μέσω του BLACK BOX Audio Video Show υπόσχεται μια πρωτόγνωρη εμπειρία, καθώς ο ήχος κατακλύζει το κοινό και οι εικόνες το μαγνητίζουν. Η καινοτόμα αυτή έκθεση καλεί τους εκθέτες και τους επισκέπτες να δημιουργήσουν από κοινού μια pop-up wonderland ήχου και εικόνας.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι παρά τη σημαντική υποχώρηση που είχε υποστεί η αγορά των μαύρων ηλεκτρικών συσκευών τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που είχαν ως αποτέλεσμα τη συρρίκνωση της ιδιωτικής κατανάλωσης και τη στροφή των καταναλωτών σε αγορές ειδών πρώτης ανάγκης, τα πιο πρόσφατα επίσημα στοιχεία αποδεικνύουν την ανάκαμψη της συγκεκριμένης αγοράς, κάνοντας επιτακτική τη «γέννηση» μιας έκθεσης με αντικείμενο τις τρέχουσες τεχνολογικές εξελίξεις στον ήχο και στην εικόνα, όπως το BLACK BOX Audio Video Show.
Αναγνωρίζοντας τις αναδυόμενες τάσεις της αγοράς στο χώρο της τεχνολογίας το BLACK BOX Audio Video Show, ανοίγει τις πόρτες του στις 21 και 22 Μαρτίου στο InterContinental και φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως μια διοργάνωση θεσμός συστήνοντας εκ νέου τα συστήματα ήχου και εικόνας υψηλών επιδόσεων σε ένα ευρύτερο κοινό.
Σύμφωνα με τον Γιάννη Μήτσο, διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας,
- “οι εκθέσεις που γίνονταν τα προηγούμενα χρόνια (Ήχος Εικόνα Show), γίνονταν σε πιο κλειστές… συντεχνιακές αίθουσες
- παρουσίαζαν φθίνουσα πορεία, γι’ αυτό το λόγο αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία νέα έκθεση, που να έχει μεγαλύτερη μαζικότητα, να την δει μεγαλύτερο κοινό.”