Οι καταναλωτές και οι επαγγελματίες αγοραστές ενημερώνονται και επηρεάζονται από τους περιβαλλοντικούς Ισχυρισμούς, τα λογότυπα και τις δηλώσεις των παραγωγών σχετικά με τις περιβαλλοντικές ιδιότητες των προϊόντων. Ο περιβαλλοντικός προσανατολισμός των οργανισμών, ισχυροποιεί τη θέση της κυκλικής οικονομίας στην κοινωνία. Η TÜV AUSTRIA παρουσιάζει το νέο σήμα ΟΚ Recycled για την προώθηση της φιλικής προς το περιβάλλον κατανάλωσης. 

Το Σχήμα πιστοποίησης OK Recycled Content καθορίζει τις απαιτήσεις για τον υπολογισμό του ανακυκλωμένου περιεχομένου των προϊόντων. Το πλαίσιο για το Σχήμα πιστοποίησης καθορίζεται από τις απαιτήσεις των προτύπων ΕΝ 15343 και ISO 14021.

Η πιστοποίηση OK Recycled Content μπορεί να εφαρμοστεί σε όλη την Αλυσίδα αξίας (Supply Chain) του ανακυκλωμένου πλαστικού, προτού τα τελικά προϊόντα φτάσουν στους τελικούς καταναλωτές. 

  Αλυσίδα Αξίας (Supply Chain)

Παραγωγός Πρώτων Υλών pastedGraphic.png Παραγωγός Ετοίμων ΠροϊόντωνpastedGraphic.png Εταιρείες Εμφιάλωσης/ Κάτοχος Εμπορικού  pastedGraphic.pngΣήματος Επιχειρήσεις εμπορίας ετοίμων προϊόντων

Το Σχήμα πιστοποίησης OK Recycled Content βασίζεται στον έλεγχο ισοζυγίου μάζας, και στην ιχνηλασιμότητα των ανακυκλωμένων υλικών, συνεπώς μπορεί να εφαρμοστεί για να επαληθεύσει το ανακυκλωμένο περιεχόμενο σε όλα τα υλικά (όπως πλαστικά, αλουμίνιο, ύφασμα και χαρτί).

Το Σχήμα πιστοποίησης OK Recycled της TÜV AUSTRIA παρέχει αξιοπιστία και αντικειμενικότητα σχετικά με το ανακυκλωμένο περιεχόμενο μέσω εύκολα αναγνωρίσιμων και άμεσα διαθέσιμων πληροφοριών. Ως εκ τούτου, το σήμα πιστοποίησης OK Recycled της TÜV AUSTRIA αυξάνει την αξία του εμπορικού σήματος και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Το σήμα OK Recycled της TÜV AUSTRIA:

  • αντιμετωπίζει τα θέματα που τίθενται στην Οδηγία ΕΕ 2019/904. 
  • ικανοποιεί τις απαιτήσεις των παραγωγών και τις προσδοκίες των πελατών.
  • αναβαθμίζει το περιβαλλοντικό προφίλ των οργανισμών 
  • διαφοροποιεί τα προϊόντα από τον ανταγωνισμό μέσω της πιστοποίησης από ένα ανεξάρτητο τρίτο μέρος.
  • προωθεί την αξία του εμπορικού σήματος για τους πελάτες τους.
  • καλύπτει τη ζήτηση των καταναλωτών για μεγαλύτερη διαφάνεια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here