Γράφει η «ξενοδόχος»
Αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα project της Αττικής Ριβιέρας και ένα πολυαναμενόμενο έργο ήδη εδώ και χρόνια, πρίν ακόμη το συγκρότημα του Αστέρα αποκτήσει το τουρκοαραβικό σχήμα της Jermyn Street.
O λόγος για τη Μαρίνα Βουλιαγμένης όπου η αρμόδια Διεύθυνση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ενέκρινε την τεχνική περιβαλλοντική μελέτη εργοταξιακών χώρων και εγκαταστάσεων για την
- «υποστήριξη των εργασιών αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού της μαρίνας Βουλιαγμένης».
Το έργο του εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της Μαρίνας του Αστέρα Βουλιαγμένης έχει προϋπολογισμό που ανέρχεται στα 30 εκατ. ευρώ και αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες του επενδυτικού σχεδίου των μετόχων του ξενοδοχειακού συγκροτήματος του Αστέρα Βουλιαγμένης– πέραν του ξενοδοχειακού συγκροτήματος, του πάρκου, της παραλίας και των πολυτελών κατοικιών.
Μετά από την ολοκλήρωση των έργων, η μαρίνα Βουλιαγμένης θα μπορεί να υποδέχεται συνολικά 59 σκάφη αναψυχής, συμπεριλαμβανομένων super και mega yachts.
Από το σύνολο των σκαφών, τα 46 θα είναι κάτω από 40 μέτρα, πέντε σκάφη θα είναι έως 45 μέτρα, άλλα τόσα έως 50 μέτρα, δύο έως 60 μέτρα, ενώ η μαρίνα θα έχει δυνατότητα ελλιμενισμού και ενός σκάφους άνω των 70 μέτρων σε μήκος.
- Με βάση τη χωρητικότητα της μαρίνας τώρα, μπορούν να εξυπηρετούνται έως 103 σκάφη αναψυχής το μήκος των οποίων δεν υπερβαίνει τα 50 μέτρα.
Σύμφωνα με τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, στους χερσαίους χώρους της μαρίνας Βουλιαγμένης η προβλεπόμενη δόμηση ανέρχεται σε 4.800 τμ.
Υποδομές οι οποίες είναι απαραίτητες για τη λειτουργία της μαρίνας, όπως Λιμεναρχείο, Τελωνείο και Αίθουσα Διαβατηρίων θα καταλάβουν περίπου τη μισή έκταση των χερσαίων χώρων, ενώ περισσότερα από 15 εμπορικά καταστήματα θα κατασκευαστούν σε έκταση περίπου 1.000 τμ.
Η μελέτη προβλέπει επίσης την κατασκευή περίπου 300 υπογείων θέσεων στάθμευσης και τη δημιουργία ειδικού χώρου για την εξυπηρέτηση αλιευτικών.
Η Μαρίνα Βουλιαγμένης, η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί το 1964, μισθώθηκε από την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) μετά από διεθνή διαγωνισμό το 2012 στην Αστήρ Μαρίνα Βουλιαγμένης ΑΕΑΣ για 40 χρόνια (2012-2052) έναντι του ποσού των 40 εκατ. ευρώ, ενώ στις υποχρεώσεις της αναδόχου εταιρείας ήταν και ο εκσυγχρονισμός της.