Τα “ψίχουλα“ μπορεί να μην αποδείχτηκαν η καλύτερη λύση για να σημαδέψει την πορεία του ο Κοντορεβιθούλης (προειδοποίηση: τα χαλίκια είναι πολύ πιο αξιόπιστα!), αλλά είναι ιδανικά για να μην χάνονται οι λάτρεις της περιπέτειας στις off-road περιηγήσεις τους.
Όταν ταξιδεύουμε στην ύπαιθρο σε off-road επιφάνειες, τα τοπόσημα και οι σημάνσεις μπορεί να είναι δυσδιάκριτα, ενώ πολλές φορές τα συμβατικά συστήματα πλοήγησης ενδέχεται να έχουν περιορισμένες δυνατότητες. Ωστόσο, σε αυτές τις περιστάσεις μπορούμε να υπολογίζουμε σε μία χείρα βοηθείας: το νέο Ford Ranger Raptor δημιουργεί ίχνη πλοήγησης “αφήνοντας” στο πέρασμά του για κάθε δευτερόλεπτο που περνά μία εικονική καρφίτσα βοηθώντας με τον τρόπο αυτό τους οδηγούς να βρουν εύκολα το δρόμο της επιστροφής.
Παρακολουθήστε το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=htqKGqOxaDU
«Είτε πρόκειται για επαγγελματική αποστολή, ή για ένα ταξίδι περιπέτειας, το νέο Raptor είναι γεννημένο για να απολαμβάνει απεριόριστη ελευθερία σε off-road διαδρομές» δήλωσε ο Leo Roeks, director, Ford Performance. «Τα ίχνη πλοήγησης (breadcrumbs) είναι ένας απλός αλλά αποτελεσματικός τρόπος που βοηθά τους οδηγούς να εντοπίζουν με ακρίβεια το δρόμο τους, όσο κι αν έχουν απομακρυνθεί από την αφετηρία.»
Το Ford Ranger είναι το πιο δημοφιλές pickup στην Ευρώπη με πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 26.700 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2019.
Προϊόν εξέλιξης της Ford Performance, το νέο Ranger Raptor είναι σχεδιασμένο για να ανταπεξέρχεται στις πιο απαιτητικές off-road διαδρομές σε όλο τον κόσμο. Με κινητήρα μία έκδοση Bi-turbo του 2.0L EcoBlue diesel της Ford και αγωνιστική ανάρτηση με αμορτισέρ FOX, το Ranger Raptor πωλείται τώρα σε όλη την Ευρώπη.
Εκπομπές CO2 του Ranger Raptor από 233 g/km, κατανάλωση από 8,9 l/100 km
Οι τιμές Κατανάλωσης Καυσίμου / Ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αφορούν μία συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης.
Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, ορισμένα νέα οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EU) 2017/1151, μετά την τελευταία τροποποίηση. Πρόκειται για μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, το WLTP έχει αντικαταστήσει πλήρως το New European Drive Cycle (NEDC), που είναι πλέον παρελθούσα διαδικασία. Στη φάση της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αντιστοίχιση των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 του WLTP με αυτές του NEDC. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, π.χ. το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.
*Οι 20 Ευρωπαϊκές αγορές της είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία.