Δημήτρης Μαλλάς
Σημαντικά μερίδια αγοράς στο χώρο των ψηφιακών προϊόντων τεχνολογίας θέλει να αποσπάσει η TCL, η οποία ξεκινά άμεσα τη διάθεση τόσο του νέου smartphone της όσο και αρκετών μοντέλων τηλεοράσεων με τη διαθέσιμη γκάμα προϊόντων να αναμένεται να επεκταθεί μέσα στο 2020.
«Είμαστε εδώ για να μείνουμε» ήταν η χαρακτηριστική ατάκα του Τέλη Καραμπέρη, περιφερειακού διευθυντή της TCL Communications για την περιοχή των Βαλκανίων κατά την παρουσίαση του TCL Plex, μίας συσκευής, η οποία προβάλλει ως βασικό ατού την εξαιρετική οθόνη που διαθέτει, αποτέλεσμα της μεγάλης τεχνογνωσίας του κινεζικού κολοσσού στο χώρο των τηλεοράσεων. Το TCL Plex χρησιμοποιεί μία τεχνολογία θέασης ονόματι NXVISION που προσφέρει πολύ ζωηρά χρώματα, εξαιρετική φωτεινότητα και αντίθεση, η διαγώνιος της οθόνης είναι στις 6,53 ίντσες, ενώ διαθέτει και ένα σύστημα τριπλής κάμερας για καλύτερες φωτογραφίες και video. Με την τιμή στα 299 ευρώ (σ.σ. κατ’ αρχήν αποκλειστικά από το δίκτυο της Cosmote) το TCL Plex δείχνει να προσφέρει μία καλή σχέση τιμής και απόδοσης και αυτό θα είναι ένα ακόμη ατού.
Η TCL δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή στο ευρύ κοινό στην Ελλάδα, αλλά είναι από τους μεγαλύτερους «παίκτες» στα καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας τόσο στην Ασία όσο και στην αμερικανική ήπειρο. Τους τελευταίους μήνες έχει ξεκινήσει την προσπάθεια για είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου έχει ήδη παρουσία αλλά με προϊόντα με διαφορετικά εμπορικά σήματα, όπως είναι τα κινητά τηλέφωνα Alcatel και οι τηλεοράσεις Thomson. Επίσης, στην ελληνική αγορά διατίθενται ήδη και τα κλιματιστικά της TCL.
Όσον αφορά την Ελλάδα, η TCL δείχνει να έχει φιλόδοξα σχέδια. Ο κ. Καράμπερης ανέφερε ότι ο στόχος για τα smartphones είναι μέσα στην επόμενη τριετία το μερίδιο αγοράς να φθάσει στο 10%. Μέσα στο 2020 αναμένονται 3 ακόμη συσκευές από την TCL που θα κινηθεί στην κατηγορία των smartphones με τιμή μεταξύ 199 και 499 ευρώ, ενώ στα χαμηλότερα στρώματα θα απευθύνονται τα μοντέλα της Alcatel.
Εντός των επόμενων ημερών πρόκειται να ξεκινήσει και η διάθεση των τηλεοράσεων TCL, μέσα στους επόμενους μήνες θα δούμε και τα ηχοσυστήματα της ΤCL, ενώ μέχρι το τέλος του 2020 αναμένεται να έχουν κάνει την εμφάνιση τους στην ελληνική αγορά και άλλες ηλεκτρικές συσκευές με το εμπορικό σήμα του κινεζικού κολοσσού. «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα συσκευών» επεσήμανε ο κ. Καραμπέρης.