Nielsen και Convert Group προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία με σκοπό την εξεύρεση συνεργιών στην ελληνική αγορά. Με την παρούσα συμφωνία και οι δύο εταιρείες προσθέτουν αξία στις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους στην Ελλάδα, με μετρήσιμα οφέλη: την ολιστική προσέγγιση του offline και online καναλιού των Supermarkets για τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα (FMCGs).

Aπό αριστερά προς δεξιά: η κ. Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit της Convert Group, η κ. Βίκη Γρηγοριάδου, Προέδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Nielsen Ελλάδας και ο κ. Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO της Convert Group.

Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, σε πρώτη φάση, θα είναι η δημιουργία ετήσιας έκθεσης για το έτος 2018 που θα περιλαμβάνει δεδομένα της επίδοσης τόσο των φυσικών όσο και των ηλεκτρονικών Supermarkets, παρουσιάζοντας σφαιρική άποψη του λιανεμπορίου στην Ελλάδα, καθώς και συγκρίσεις της απόδοσης διαφόρων κατηγοριών/εταιρειών/προϊόντων στα δύο αυτά κανάλια. Η ετήσια έκθεση διατίθεται από σήμερα έως τέλος Δεκεμβρίου και διαμορφώνεται στις ανάγκες και τις κατηγορίες της κάθε εταιρίας FMCG που θα την παραγγείλει.

Get Free Email Updates!

Εγγραφείτε δωρεάν στο newsletter του banks.com.gr

Δέχομαι να αποθηκευθεί το e-mail μου στο σύστημα αποστολής newsletter.

Το e-mail σας δε θα δοθεί ποτέ σε τρίτους. Μπορείτε να απεγγραφείτε όποτε επιθυμείτε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here