Αύξηση των επενδυτικών δαπανών σε σύγκριση με το 2020, επενδύσεις στις οποίες θα πρέπει να συμπεριληφθούν και πιθανές εξαγορές τοπικών σημάτων, με την έμφαση να δίνεται κυρίως σε αγορές με υψηλή προοπτική, όπως η Ρωσία και η Νιγηρία, προβλέπει η διοίκηση της Coca-Cola HBC AG για το τρέχον έτος.
- Η διοίκηση θα προτείνει στη γενική συνέλευση των μετόχων μέρισμα 0,64 € / μετοχή, αυξημένο κατά +3,2% σε ετήσια βάση.
Βεβαίως, πολλά θα εξαρτηθούν από την εξέλιξη της πανδημίας το 2021, με τη διοίκηση του ομίλου να αναμένει βελτίωση της εικόνας ειδικά κατά το δεύτερο εξάμηνο της φετινής χρονιάς και ανάπτυξη σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση της τάξεως του 5%-6%.
Το 2020, πάντως, όπως δείχνουν τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες ο όμιλος, ήταν μια χρονιά που επλήγησαν τα έσοδα και τα κέρδη του, με τις απώλειες ωστόσο να περιορίζονται το δεύτερο εξάμηνο του έτους και με τις ανεπτυγμένες αγορές να είναι αυτές που επλήγησαν περισσότερο, καθώς στις περισσότερες εξ αυτών πάνω από το 40% των πωλήσεων προέρχεται από το κανάλι της κατανάλωσης εκτός σπιτιού (εστίαση).
- Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες με τη μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων, -20,6% σε όγκο. To μεγάλο μέρος των πωλήσεων παραδοσιακά στη Ελλάδα οφείλεται στον τουρισμό και στην εκτός σπιτιού κατανάλωση.
Ο όμιλος, πάντως, κατάφερε συνολικά να κερδίσει μερίδια αγοράς εν μέσω πανδημίας, ενώ τα μέτρα που έλαβε εγκαίρως, όπως για παράδειγμα η εξοικονόμηση δαπανών ύψους 120 εκατ. ευρώ, είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των καθαρών ταμειακών ροών του κατά 54,4 εκατ. ευρώ ή κατά +12,3% σε σύγκριση με τα τέλη του 2019.
.