Η πανδημία του κορωνοϊού χτύπησε, όπως ήταν αναμενόμενο, και την αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, καθώς τον Απρίλιο οι πωλήσεις καινούργιων οχημάτων σημείωσαν πτώση κατά 80,2%. Πωλήθηκαν συνολικά τον προηγούμενο μήνα 2.434 οχήματα, ενώ οι συγκεκριμένες πωλήσεις επηρέασαν και το ποσοστό του τετραμήνου που είναι μειωμένο κατά 38,3% (23.824 συνολικές ταξινομήσεις) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) η κατηγορία που σημείωσε τις περισσότερες πωλήσεις είναι η Β με συνολικό ποσοστό 43,8%, με το μερίδιο των SUV να βρίσκεται στο 16,4%. Ακολούθησε η C κατηγορία με το συνολικό ποσοστό να αγγίζει το 39,9% με τα SUV να παίρνουν το 25,5% των συνολικών πωλήσεων.
Ως βασικό καύσιμο οι Έλληνες εξακολουθούν να προτιμούν τη βενζίνη (47,1%), ενώ ακολουθεί το πετρέλαιο με 30,8%, τα υβριδικά οχήματα με 17,6%, τα ηλεκτρικά οχήματα που άγγιξαν το 2,6% γνωρίζοντας αύξηση πωλήσεων (ακολούθησε το φυσικό αέριο παίρνοντας το 1,9% της συνολικής αγοράς).
Πτώση των πωλήσεων γνώρισαν και τα καινούρια φορτηγά (-32,9%) καθώς πωλήθηκαν 444 οχήματα, έναντι των 662 που είχαν πωληθεί τον Απρίλιο του 2019. Πτωτική πορεία σημείωσαν και οι πωλήσεις των λεωφορείων (82,5%) με 7 μόλις ταξινομήσεις. Πτωτική πορεία (-72,4%), τέλος, είχαν και τα δίκυκλα με 922 ταξινομήσεις, έναντι των 3.336 ταξινομήσεων που υπήρξαν την αντίστοιχη περσινή περίοδο.