Γράφει η «ξενοδόχος»
Με τον κλάδο των αερομεταφορών να έχει πληγεί περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον εν μέσω κορωνοϊού διεθνώς, το ενδιαφέρον είναι στραμμένο στο τί μέλλει γενέσθαι με την Aegean, τον μεγαλύτερο εγχώριο αερομεταφορέα.
- Ο τελευταίος αυτή την στιγμή λειτουργεί με το 0,05% των ημερήσιων εσόδων του, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε προ ημερών ο πρόεδρος του ομίλου κ. Ευτύχης Βασιλάκης στη διαδικτυακή συζήτηση της Endeavor.
Τα νεότερα για τον όμιλο θα έρθουν σε ένα δεκαήμερο, στις 18 Μαϊου, ημερομηνία κατά την οποία έχει οριστεί και η τηλεδιάσκεψη με θέμα την ενημέρωση για τις τρέχουσες εξελίξεις. Ο κ. Βασιλάκης είχε αναφερθεί στην εν λόγω ενημέρωση από τον Μάρτιο, με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του ομίλου για το 2019.
Όπως είχε πει τότε
- «θέλουμε να έχουμε μία καλύτερη εικόνα για την κατάσταση και θα επαναλάβουμε την ενημέρωση μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες».
Τα μέτωπα πάντως είναι πολλαπλά για τον όμιλο:
- Σε εργασιακό επίπεδο για το τί μέλλει γενέσθαι με τους εργαζομένους (αυτή την στιγμή εργάζονται οι 700 ως προσωπικό ασφαλείας σε πτήσεις επαναπατρισμού και στα τηλεφωνικά κέντρα για να εξυπηρετούν τις ακυρώσεις), το επενδυτικό, με την παραγγελία των Airbus για την αύξηση του στόλου, το χρηματοδοτικό, την τυχόν κρατική στήριξη και φυσικά το πρόγραμμα των δρομολογίων για τη φετινή χρονιά