Σε μια σειρά ζητημάτων που αφορούν την καφεστίαση αναφέρθηκε ο Γ.Γ. Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης στην Κλειστή Συνάντηση εργασίας που έγινε στο πλαίσιο των Coffee Business Awards 2020.
Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, τον οποίο χαρακτήρισε ως ένα έξτρα βάρος για τις επιχειρήσεις, στα πράσινα υλικά για τα οποία θα επιβληθεί περιβαλλοντικό τέλος, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού δικαίου, στις επιδοτήσεις αλλά και στον βασικό πυρήνα για την επόμενη ημέρα της καφεστίασης.
Για το ζήτημα της επιδότησης των θερμαστρών ο κ. Σταμπουλίδης είπε πως ανακύπτουν τεχνικά προβλήματα, όπως οι χώροι που έχουν παραχωρηθεί κατ’ εξαίρεση από τους δήμους λόγω συνθηκών για τους οποίους προκρίνονται λύσεις όπως οι κινητές μονάδες. Η διαδικασία της επιδότησης θα είναι απλή, μέσω του gov.gr όπου οι επιχειρηματίες θα δηλώνουν τα τ.μ. για τους εξωτερικούς χώρους και θα παρέχουν τα απαραίτητα έγγραφα από τον δήμο.
Για το θέμα της επανεκκίνησης ο Γενικός Γραμματέας ανέφερε ότι θα γίνει με βάση τα μέτρα που ελήφθησαν την πρώτη περίοδο, ενώ οι χώροι που έχουν επιβαρύνει επιδημιολογικά ήταν περισσότερο τα μπαρ τα οποία όπως τόνισε θα αντιμετωπιστούν διαφορετικά.
Tόνισε ακόμη πως τα συναρμόδια υπουργεία έχουν αναπτύξει εργαλεία για την κάλυψη των επιχειρηματιών και του προσωπικού, αλλά και την ανάδειξη της ζημίας που έχουν υποστεί.
Ερωτηθείς σχετικά, ο κ. Σταμπουλίδης δήλωσε πως έχουν ληφθεί μέτρα για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου, με την δημιουργία μόνιμων σημείων ελέγχου στη Β. Ελλάδα και αναμένεται η επέκταση του δικτύου αυτού.
Μια ευχάριστη είδηση που προέκυψε από την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση είναι η μεταρρύθμιση που προανήγγειλε ο Γ.Γ. Εμπορίου και Προστασίας του καταναλωτή για την απόδοση εμπορικού σήματος. Με την μεταρρύθμιση αυτή, περιορίζεται κατά πολύ, σύμφωνα με τον κ. Σταμπουλίδη ο χρόνος που κάποιος μπορεί να αποκτήσει εμπορικό σήμα.
Ο κ. Σταμπουλίδης διαπίστωσε πως “το ελληνικό σήμα δεν έχει δημιουργήσει υπεραξία”. Παρ’ όλα αυτά όπως είπε “κάνουμε ενέργειες για να το ενισχύσουμε και να το αναδείξουμε” όπως για παράδειγμα το σήμα να έχει ψηφιακό αποτύπωμα.
“Δώσαμε μεγάλη μάχη με τους γιατρούς να τους πείσουμε να μείνει ανοιχτή η καφεστίαση από τον Σεπτέμβρη. Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε, αλλά χρειάζεται και η δική τους συνεισφορά” κατέληξε ο Γ.Γ. Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή.
Διαβάστε επίσης:
Θ. Σκυλακάκης: H καφεστίαση υφίσταται μεγάλο πλήγμα
Α. Γεωργιάδης στην Κλειστή Συνάντηση COBA20: Έρχονται οι επιδοτήσεις για τις θερμάστρες