Εως και 400.000$ (ανά ημέρα φόρτωσης) οι τιμές ναύλωσης των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, καθώς όσο πλησιάζει ο χειμώνας πλησιάζει οι ανάγκες για φυσικό αέριο είναι πολλές και τα πλοία λίγα.
Μάλιστα σύμφωνα με την Spark Commodities θα πρέπει να αναμένονται ακόμη υψηλότεροι ναύλοι, καθώς ελλείψει επαρκών χώρων αποθήκευσης (LNG) αρκετά πλοία χρησιμοποιούνται και για αποθηκευτικούς λόγους.
Είναι τέτοια η φρενίτιδα για πλοία της κατηγορίας, που κόντρα στην συνεχόμενη διόρθωση της Wall Street οι μετοχές των Greeks του shipping είναι από τις εξαιρέσεις των ημερών με άνοδο.
Ενδεικτικό το τελευταίο +7% για τον τίτλο της GasLog (NYSE: GLOP) στα 6,22$ και απόδοση συνολικά 25% στην διάρκεια αυτής της διόρθωσης για την αγορά της Νέας Υόρκης.
H εταιρεία συμφερόντων Πήτερ Λιβανού, διαθέτει περισσότερα από 35 LNG carriers, έχοντας παραγγείλει 4 νέα πλοία χωρητικότητας 174.000 κ.μ το καθένα (στην Daewoo Shippbuilding and Marine Engineering) τρεις μήνες πριν την εισβολή της Ρωσίας, σε τιμές αρχών Δεκεμβρίου 2021.
Περίπου την ίδια εποχή, που και άλλοι Greeks (Maran Gas/Μαρίας Αγγελικούση, Capital Gas/Βαγγέλης Μαρινάκης κ.α.) έκλειναν” συμφωνίες δισ. δολαρίων για ναυπηγήσεις στην Απω Ανατολή.