Ξεπερνούν το 50% της συνολικής υπό κατασκευή επιφάνειας της Β’ Φάσης Ανάπτυξης του Εμπορικού Πάρκου SMART PARK, που έχουν ήδη μισθωθεί σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης προϊόντων ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, αθλητικών ειδών και επίπλων, με βάση τα δεσμευτικά προσύμφωνα εμπορικής μίσθωσης που έχουν μέχρι σήμερα υπογραφεί.
Συγκεκριμένα, η ΓΥΑΛΟΥ Εμπορική και Τουριστική Α.Ε., θυγατρική της εταιρείας REDS A.E., μέλους του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, έχει προχωρήσει σε υπογραφή δεσμευτικών συμφωνιών με την Decathlon , τη Marks & Spencer, τη ΔΙΑΦΑΝΟ και την BO Concept για την ανάπτυξη ομώνυμων καταστημάτων λιανικής, καθώς και με τη Μαρινόπουλος Α.Ε. για την ανάπτυξη εμπορικού καταστήματος GAP.
Μέσω των σχετικών δεσμευτικών προσυμφώνων επιτυγχάνεται η μίσθωση συνολικής επιφάνειας περίπου 7.250 μ2 που αντιστοιχεί σε ποσοστό πληρότητας της μισθωτικής επιφάνειας του νέου κτιρίου περίπου 55%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η πληρότητα στον όροφο του κτιρίου ανέρχεται στο 87%. H κατασκευή της Β’ Φάσης του Εμπορικού Πάρκου, προϋπολογισμού περίπου 26 εκατ. ευρώ, έχει ήδη ξεκινήσει με ανάδοχο την ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ, θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ και αναμένεται η νέα επέκταση να λειτουργήσει τον Νοέμβριο του 2019. Σημειώνεται πως με βάση το ενδιαφέρον που έχει μέχρι στιγμής εκφραστεί, σύντομα αναμένεται να ανακοινωθούν πρόσθετες εμπορικές συμφωνίες για τη μίσθωση καταστημάτων στους τομείς της τεχνολογίας, ένδυσης- υπόδησης, εστίασης κ.λπ.
Ως προς τη Β’ Φάση Ανάπτυξης του SMART PARK, ο Γιάννης Μωραΐτης, διευθύνων σύμβουλος της REDS Α.Ε. δήλωσε: «Πρόκειται για μία σημαντική επένδυση που αντανακλά την ιδιαίτερη αξία του SMART PARK, που το κατέστησε αγαπημένο προορισμό εμπορίου και αναψυχής ακόμα και εν μέσω οικονομικής κρίσης. Δημιουργούμε έναν ισχυρότατο εμπορικό πόλο με συνολική μισθώσιμη επιφάνεια που υπερβαίνει τις 50.000 μ2, αυξάνοντας τις επιλογές με δημοφιλείς αλυσίδες καταστημάτων και χώρων αναψυχής για κάθε ηλικία και ανάγκη».