Για τη δημιουργία ενός ισχυρού Employee Experience
«Ο Πιο… Λαμπρός Συνάδελφος Με τον Λάμπρο Φισφή», είναι ο τίτλος της εσωτερικής επικοινωνίας που δημιούργησε η Sleed για λογαριασμό της AstraZeneca, με στόχο τη βελτίωση του Employee Experience στην νέα πραγματικότητα του Open Space. Σε μια σειρά από μικρού μήκους ταινίες, ο κωμικός Λάμπρος Φισφής μπαίνει στα παπούτσια των εργαζομένων της AstraZeneca ως ο καινούργιος τους συνάδελφος και διακωμωδεί συμπεριφορές που δε βοηθούν την εργασία σε open space, παρέχοντας «λαμπρές ιδέες» για ένα ανανεωμένο workspace. Η καμπάνια έτρεξε στα internal digital channels μαζί με over & above amplifications εντός των γραφείων του οργανισμού.