Δημήτρης Μαλλάς

Η περαιτέρω προώθηση των νέων τεχνολογικών λύσεων της, η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη των υπηρεσιών της αλλά και η ενίσχυση της παρουσίας της στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι ορισμένοι από τους στόχους που έχει θέσει η Xerox, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών, στην Ελλάδα.

Όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια συνάντησης με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, ο διευθύνων σύμβουλος της Xerox Hellas, Βασίλης Ραμπάτ, ο κύκλος εργασιών για το 2018 διαμορφώθηκε στα 29 εκατ. ευρώ με την ελληνική θυγατρική να παρουσιάζει μικρή ανάπτυξη την προηγούμενη χρονιά. Σύμφωνα με τον κ. Ραμπάτ, η Xerox Hellas παρουσίασε υγιή οικονομικά αποτελέσματα καθ’ όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης με τα τελευταία χρόνια να έχει και θετικό πρόσημο, ενώ έχει πετύχει να βρίσκεται στην πρώτη θέση της αγοράς των managed print services (MPS) όπου το πελατολόγιο της ξεπερνά τις 300 επιχειρήσεις στην Ελλάδα.

Η Xerox είναι γνωστή στο ευρύ κοινό για τα προϊόντα και τις λύσεις της στο χώρο της εκτύπωσης και της διαχείρισης εγγράφων, αλλά πλέον έχει επεκταθεί και σε άλλους τομείς και ο στόχος της είναι δώσει τη δυνατότητα για τη δημιουργία ενός νέου, ευφυούς χώρου εργασίας, όπως τόνισε ο κ. Ραμπάτ.

Η στρατηγική της Xerox περιλαμβάνει 4 κύριους άξονες: 

  • Ο πρώτος είναι η ενδυνάμωση των τεχνολογικών λύσεων, επαναπροσδιορίζοντας την πολυλειτουργικότητα στο χώρο εργασίας, μέσω της πλατφόρμας Connect Key. Η σύνδεση σε υπηρεσίες cloud, η προσωποποιημένη εμπειρία του καταναλωτή καθώς και ο mobile friendly χαρακτήρας των προϊόντων και των υπηρεσιών αποτελούν βασικές προτεραιότητες. Όσον αφορά στην παραγωγική εκτύπωση, η Xerox χρησιμοποιεί διαφανή και μεταλλικά μελάνια που μειώνουν το κόστος και παράγουν εντυπωσιακά αποτελέσματα.
  • Ο δεύτερος είναι η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη των υπηρεσιών με τη δημιουργία ομαδοποιημένων υπηρεσιών ανά κλάδο (Digital Patient, Digital Retailer, Digital Citizen κλπ) και η εστίαση στο software (Docushare, XMPie, Freeflow, smart apps), με στόχο την απλοποίηση των ροών εργασίας μέσα σε μια επιχείρηση, την αύξηση της  παραγωγικότητας και τη μείωση του κόστους. 
  • Ο τρίτος είναι η περαιτέρω ενίσχυση του μεριδίου της στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με προσαρμοσμένες λύσεις και διεύρυνση του καναλιού με νέους συνεργάτες που κινούνται στο χώρο της πληροφορικής. Σημειωτέον πως η Xerox Hellas διαθέτει ένα δίκτυο 24 επίσημων και εξειδικευμένων αντιπροσώπων, αλλά σταδιακά διευρύνει το δίκτυο της και με εταιρείες που προωθούν πολλαπλούς κατασκευαστές.
  • Ο τέταρτος άξονας αφορά την ενίσχυση της καινοτομίας με τη Xerox να επενδύει σε τεχνολογίες όπως είναι οι αισθητήρες και εφαρμογές για το Internet of Things με εστίασηστο smart packaging, ταα νέα χαμηλού κόστους μελάνια που τυπώνουν σε μεγάλη ποικιλία διαφορετικών υλικών, η 3D εκτύπωση για κατασκευαστικούς σκοπούς μεγάλης κλίμακας με τη χρήση υγρού μετάλλου και η χρήση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία εγγράφων και περιεχομένου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ