Είναι το πιο «instagrammable» νησί σύμφωνα με τον Economist μετρώντας 5,1 εκατ. posts στη δημοφιλή εφαρμογή.

Ο λόγος για την Σαντορίνη όπου ολοένα και περισσότερο «βγαίνει μπροστά» τα τελευταία χρόνια ως ένας από τους πλέον επιβαρυμένους ελληνικούς προορισμούς, ειδικά κατά τη διάρκεια της υψηλής σεζόν, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αντιδράσεις από τους κατοίκους στις συνεχιζόμενες φωτογραφήσεις και όχι μόνο όπως διαπιστώνουν  οι συντάκτες του Economist.

  • «Σεβασμός!… είναι οι διακοπές σας… αλλά είναι και το σπίτι μας» γράφουν οι κάτοικοι της Σαντορίνης και ακριβώς πάνω σε αυτό θέλει να δουλέψει, η EBRD:
  • Η  Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης θέλει να βελτιώσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ελληνικού τουρισμού και ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα διαχείρισης προορισμών, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και υποστηρίζεται από το Υπουργείο Τουρισμού.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από τον Μάιο έως τον Οκτώβριο του 2019 με γνώμονα:

  • Την κατάρτιση δύο σχεδίων διαχείρισης προορισμού για τη Ρόδο και τη Σαντορίνη, δύο δημοφιλών προορισμών οι οποίοι έχουν διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο διαχρονικά στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας αλλά και οι οποίοι αντιμετωπίζουν προκλήσεις για τη δημοφιλία τους σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο, την ποιότητα της εμπειρίας των επισκεπτών και την ποιότητα της ζωής των κατοίκων.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here