Η εμπειρία πελάτη (customer experience) δεν περιορίζεται στην δημιουργία και προβολή ενός προϊόντος, ανέφερε πριν από λίγο στο Customer Experience Conference της KPMG, η κυρία Silke Bochat, Strategic Design Executive FMCG/Former Head of Design, PepsiCo Eastern Europe.
Όπως ανέφερε, προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό επίπεδο customer experience, ο σχεδιαστής πρέπει να επαναεπινοήσει ουσιαστικά το brand, με τρόπο ωστόσο που να εμπλέκει σε αυτό και τον καταναλωτή. Ωστόσο, επεσήμανε, ότι η εμπειρία πελάτη δεν αφορά μόνο τον καταναλωτή, αλλά και και τους εταίρους, μετόχους, εργαζόμενους κλπ.
Η ίδια επεσήμανε ότι οι designers ενός προϊόντος πρέπει να σκέφτονται με τρόπο πελατοκεντρικό, αλλά όχι αποσπασματικά.