Η ενεργειακή κρίση και το πρωτοφανές κύμα πληθωρισμού έχουν θορυβήσει την παγκόσμια κοινότητα. Οι περισσότεροι προσέχουν για να (;) έχουν. Κάποιοι άλλοι συνεχίζουν ακάθεκτοι, και δεν είναι απαραίτητα κροίσοι…

Αυτό αποτυπώνεται στις πωλήσεις πολυτελών αγαθών…όπως ρολόγια, τσάντες, κοσμήματα κτλ. Σίγουρα έχουν βάλει το χέρι τους… οι Ασιάτες που αποκτούν μία… πολυπόθητη τσάντα σε πολύ χαμηλότερη τιμή από την πατρίδα τους και μάλιστα… duty free.

Mια καταγγελία που κατέληξε σε βαριά πρόστιμα για 6 εταιρείες εμπορίας ρολογιών

Δεν είναι τυχαίο ότι οι πωλήσεις της LVMH, η οποία περιλαμβάνει μια σειρά ακριβών brands -από Louis Vitton και Dior έως Fendi και Belvedere- έκαναν άλμα 22% στο γ’ τρίμηνο του 2022.  

Apple, Amazon, Tesla, Visa, LVMH: Όταν οι γίγαντες διασταυρώνουν ξίφη

«Η ανακούφιση από το τέλος της πανδημίας δίνει έδαφος στους καταναλωτές να υιοθετούν μια “carpe diem” συμπεριφορά» σχολιάζει ο Λούκα Σκόλα, αναλυτής της Bernstein. «Κανείς δεν θέλει να είναι το πλουσιότερο άτομο σ’ ένα νεκροταφείο» προσθέτει.  

Οι ουρές έξω από τους οίκους Christian Dior και Chanel σε Παρίσι, Βερολίνο και Λονδίνο, αποτελούν εικόνες μιας προ-πανδημίας εποχής.

*Eξ. φωτό Banks: Μία τυπική… ουρά έξω από το κατάστημα LV στα Ηλύσια Πεδία

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here