Του Βάιου Κρόκου

Κέντρο υπηρεσιών outsourcing αναμένεται να δημιουργήσει ο γνωστός πολυεθνικός όμιλος Sitel Group, ανοίγοντας 1.000 θέσεις εργασίας.

Τα θετικά νέα γνωστοποιήθηκαν σε ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε το Enterprise Greece στο Παρίσι όπου επί τάπητος τέθηκαν οι οικονομικές προοπτικές της Ελλάδας και το πρόγραμμα παροχής κινήτρων για τα Κέντρα Παροχής Υπηρεσιών  Outsourcing (ΒΡΟ) προς επιχειρήσεις και τα Κέντρα Παροχής Ενδοομιλικών Υπηρεσιών (SSC).

«Κλειδί» η συνεισφορά του Enterprise Greece

Βασικό λόγο για τον ερχομό της πολυεθνικής στη χώρας είχε, μεταξύ άλλων, και η στενή συνεργασία και η ενεργή υποστήριξη του Enterprise Greece, όπως επεσήμανε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, κ. Pedro Lozano

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν οι τελευταίες εξελίξεις και προσπάθειες της χώρας στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της ελληνικής οικονομίας.

Επιπλέον, παρουσιάστηκαν στοιχεία για το μεγάλο πλεόνασμα της χώρας σε ανθρώπινο δυναμικό υψηλής εξειδίκευσης με ποιοτικές δεξιότητες στην γνώση ξένων γλωσσών και τις ΤΠΕ, το οποίο συνιστά κρίσιμο παράγοντα για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για πολυεθνικούς ομίλους που θα επενδύσουν στην Ελλάδα.

Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι νομοθετικές πρωτοβουλίες και οι δράσεις που συντελούνται ώστε να δημιουργηθεί ένα πιο φιλικό περιβάλλον για πολυεθνικούς ομίλους όπως: Η Έρευνα & Ανάπτυξη, οι Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, η Ανάπτυξη Λογισμικού και η Τεχνική Υποστήριξη, αλλά και ο Ποιοτικός Έλεγχος και άλλες λειτουργίες εντάσεως εργασίας, γνώσης και τεχνολογίας.

Ποια είναι η Sitel Group

Ο πολυεθνικός όμιλος Sitel Group είναι ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως παρόχους υπηρεσιών διαχείρισης πελατών, ο οποίος εξυπηρετεί πάνω από 3.5 εκατομμύρια πελάτες κάθε μέρα και δραστηριοποιείται σε 28 χώρες.

Στο επίκεντρο βρίσκεται η εξυπηρέτηση των πελατών με τρόπο αποδοτικό τρόπο μέσω σύγχρονων ψηφιακών και τεχνολογικών δυνατοτήτων. Παρέχει παράλληλα εκπαιδευτικές υπηρεσίες με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και αναβάθμισης του brand και της εταιρικής φήμης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here