Στα 44,04 εκατ. η αποτίμηση του κατασκευαστικού βραχίονα του ομίλου Κόκκαλη.
Με άνοδο 5,86% στα 1,445 ευρώ, με συναλλαγές 214.934 κομματιών και αξία 309.913 ευρώ.
Η εισηγμένη σε όρους κεφαλαιοποίησης είναι πολύ πίσω από τους 2 μεγάλους του κλάδου (στα 580 εκατ. η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, στα 336 εκατ. η ΕΛΛΑΚΤΩΡ) προσομοιάζει- υπό προϋποθέσεις- με την ΑΒΑΞ (στα 42 εκατ. ) αλλά θα μπορούσε υπό 2-3 προυποθέσεις να αποτελέσει ένα από τα χαρτιά της “επόμενης ημέρας”.
Εκ των ων ουκ άνευ προϋπόθεση, να προχωρήσει δραστικά το συμμάζεμα που επιχειρεί ο ίδιος ο Σωκράτης Κόκκαλης στον όμιλο, έχοντας θέσει- λίγο ως πολύ- κάτι σαν προσωπικό στοίχημα το “γύρισμα” των εταιρειών του. Εκ των πραγμάτων σε καλύτερη θέση από άλλες θυγατρικές ή και συνδεδεμένες του ομίλου έχει καθαρή θέση μεγαλύτερη της κεφαλαιοποίησης. Ηδη θα μπορούσε, με όρους fair value, να αποτιμάται στα 58 με 60 εκατ.
Οι συμφωνίες που έχει υπογράψει (project ΕΡΓΟΣΕ για υπογειοποίηση στα Σεπόλια, προυπολογισμού 122 εκατ., deal με London & Regional για τουριστική μονάδα στη Μύκονο, αναβάθμιση 7+7 περιφερειακών αεροδρομίων, συμφωνία με Λασκαρίδη κ.λ.π ) δεν αποτυπώνονται στην τρέχουσα χρηματιστηριακή θέση της εταιρείας. Το αν θα κερδηθεί το στοίχημα της επαναφοράς θα κριθεί στην πράξη, στη συνέχεια, πλην όμως αποτιμήσεις της τάξεως των 44 για την ΙντραΚάτ και των 42 εκατ. για την ΑΒΑΞ είναι πολύ απλά σε βαθύ discount σε σχέση με τον κλάδο.