Το πρώτο από μία σειρά crash tests της νέας διοίκησης του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ θα δοκιμασθεί στον διαγωνισμό για τα ηλεκτρονικά διόδια.

Η σχετική διαδικασία περνά στην φάση της κατάθεσης τεχνικών και οικονομικών προσφορών με 5 κοινοπραξίες να “μάχονται” για το έργο.

Οι 4 είναι συμπράξεις ελληνικών με ξένους ομίλους και 1 (Strabag- SkyToll) από τη Σλοβενία:

  • με τον Μυτιληναίο να έχει κατέβει με την ουγγρική Nusz,
  • την Τέρνα με τις Vinci και Kapsch Traffic,
  • τον ΟΤΕ με την Τ-Systems (θυγατρική της Deutsche Telekom) και
  • του Άκτωρα με τις Ιντρακάτ/Intrasoft και την Autostrade.

Το ενδιαφέρον είναι, πως η Ιταλική εταιρεία, που συμμετέχει στο σχήμα της εταιρείας των αδελφών Καλλιτσάντση- πλέον- είναι η διαχειρίστρια του οδικού άξονα Α10 που περιλαμβάνει την οδογέφυρα της Γένοβας που κατέρρευσε προ ημερών με αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο δεκάδων ανθρώπων.

Η Autostrade είναι θυγατρική της Atlantia ενός κολοσσού (και ) στη διαχείριση οδικών αξόνων, με μεγαλύτερο μέτοχο την οικογένεια Benetton.

Την επομένη του τραγικού δυστυχήματος η μετοχή της Atlantia είχε…καταρρεύσει χρηματιστηριακά έως 25% στο χρηματιστήριο του Μιλάνου.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ