Το πρώτο από μία σειρά crash tests της νέας διοίκησης του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ θα δοκιμασθεί στον διαγωνισμό για τα ηλεκτρονικά διόδια.
Η σχετική διαδικασία περνά στην φάση της κατάθεσης τεχνικών και οικονομικών προσφορών με 5 κοινοπραξίες να “μάχονται” για το έργο.
Οι 4 είναι συμπράξεις ελληνικών με ξένους ομίλους και 1 (Strabag- SkyToll) από τη Σλοβενία:
- με τον Μυτιληναίο να έχει κατέβει με την ουγγρική Nusz,
- την Τέρνα με τις Vinci και Kapsch Traffic,
- τον ΟΤΕ με την Τ-Systems (θυγατρική της Deutsche Telekom) και
- του Άκτωρα με τις Ιντρακάτ/Intrasoft και την Autostrade.
Το ενδιαφέρον είναι, πως η Ιταλική εταιρεία, που συμμετέχει στο σχήμα της εταιρείας των αδελφών Καλλιτσάντση- πλέον- είναι η διαχειρίστρια του οδικού άξονα Α10 που περιλαμβάνει την οδογέφυρα της Γένοβας που κατέρρευσε προ ημερών με αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο δεκάδων ανθρώπων.
Η Autostrade είναι θυγατρική της Atlantia ενός κολοσσού (και ) στη διαχείριση οδικών αξόνων, με μεγαλύτερο μέτοχο την οικογένεια Benetton.
Την επομένη του τραγικού δυστυχήματος η μετοχή της Atlantia είχε…καταρρεύσει χρηματιστηριακά έως 25% στο χρηματιστήριο του Μιλάνου.