Την πρώτη του κίνηση σε έναν κλάδο που είχε αφήσει στο “περιθώριο” κάνει έπειτα από 5 περίπου έτη ο Γιώργος Οικονόμου.

Ο εφοπλιστής στρέφει ξανά το βλέμμα στον τομέα των κοντέινερ αφότου τον ειχε εγκαταλείψει, το 2020. Ειδικότερα η Cardiff Marine του Έλληνα εφοπλιστή φαίνεται πως έδωσε παραγγελία στο κορεάτικο ναυπηγείο HJ Shipbuilding & Construction (HJSC), για τέσσερα containerships 7.900 teu. Οι παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί από το τρίτο τρίμηνο του 2026 έως το δεύτερο τρίμηνο του 2027. Η συμφωνία υποστηρίζεται από μια μακροπρόθεσμη ναύλωση.

Tα νεότευκτα πλοία εμπορευματοκιβωτίων φαίνεται πως κεντρίζουν ξανά το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών σύμφωνα με την MB Shipbroking.

«Για το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε ακόμη να ολοκληρωθούν κάποιες συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις, προσθέτοντας στο τρέχον ετήσιο ποσοστό συμβάσεων περίπου 3,8 εκατ. teu για το 2024», σημείωσε ο Δανός μεσίτης στην τελευταία του εβδομαδιαία έκθεση.