Την πρώτη μέρα του Ιουλίου έχει επιλέξει η διοίκηση της ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗΣ για να εγκαινιάσει την είσοδο της στην online αγορά των σούπερ μάρκετ.
Εδώ και δύο μήνες η ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗ λειτουργεί πιλοτικά την ηλεκτρονική πλατφόρμα πωλήσεων, με σκοπό την πλήρη ενεργοποίησή της το καλοκαίρι.
Η αλυσίδα επιδιώκει να πάρει «θέση» και σε αυτό το συνεχώς αναπτυσσόμενο κανάλι, το οποίο σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της υπηρεσίας e Retail Audit της Convert Group εμφανίζει ρυθμούς ανάπτυξης που ξεπερνούν το 50%, ενώ αναμένεται να εμφανίζει τζίρο της τάξεως των 180-200 εκατ. ευρώ έως το 2020.
Ταυτόχρονα η αλυσίδα ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗ διατηρεί τον σχεδιασμό για επέκτασή της εκτός Αττικής.
Σε επίπεδο μεγεθών η εταιρεία εμφανίζει- στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2017- ανάπτυξη της τάξεως του 8,5% με τα έσοδα να προσεγγίζουν τα 120 εκατ. ευρώ, διατηρώντας ταυτόχρονα κερδοφόρα τροχιά. Υπενθυμίζεται ότι για τη χρήση που έληξε 30 Ιουνίου 2016 ο τζίρος ανήλθε σε 110 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων κέρδη σε 1,8 εκατ. ευρώ.