Η Sunlight, μέλος του ομίλου Olympia, αλλάζει εταιρική ταυτότητα για αποφάσισε σε να επαναπροσδιορίσει το όραμα και τις αξίες της .
Η νέα εταιρική της ταυτότητα εστιάζει στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, με στόχο να καθιερωθεί διεθνώς ως μία κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στην παραγωγή μπαταριών και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας.
Η Sunlight αναβαθμίζει το επιχειρηματικό της μοντέλο με στόχο να παρέχει καινοτόμες και “πράσινες” εφαρμογές αποθήκευσης ενέργειας για τους πελάτες της, σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Με σύνθημα «power is knowledge» η εταιρεία δηλώνει την επιδίωξή της, να δημιουργήσει έναν οργανισμό που η δύναμή του βασίζεται στη γνώση.
Η Sunlight δημιουργεί νέo ερευνητικό κέντρο και ταυτόχρονα ενισχύεται με νέα υψηλού επιπέδου στελέχη από το εξωτερικό και την εγχώρια αγορά.
Η αλλαγή της εταιρείας περιλαμβάνει το σύνολο της εταιρικής ταυτότητας καθώς και το λογότυπο που εμπνέεται από το μείγμα των χρωμάτων μπλε και κίτρινο, όπως οι τεχνολογίες μολύβδου (κίτρινο) που η εταιρεία έχει σημαντικά μερίδια διεθνώς, αλλά και λιθίου (μπλε) που αναφέρονται στις στρατηγικές της επενδύσεις. Παράλληλα συμβολίζει τις πόλεις ανά τον κόσμο στις οποίες διατηρεί παρουσία, τα εργοστάσιά της σε Ελλάδα, Ιταλία και Αμερική, και τη μέριμνα της για το περιβάλλον.
- «Η νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί την αλλαγή που θέλουμε να φέρουμε σε όλο το οικοσύστημά της ενέργειας, προσφέροντας κορυφαίες λύσεις τεχνολογίας στον χώρο», δήλωσε η Ιωάννα Γαβριελάτου, Διευθύντρια Marketing της SUNLIGHT.
- «Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε τα “Μεγάλα Δεδομένα” (Big Data) με τις εξελίξεις της τεχνολογίας (ενδεικτικά: Machine Learning, Customer Personalization) και να δημιουργήσουμε καινοτόμα προϊόντα που εξυπηρετούν τους πελάτες μας και βελτιώνουν τις ζωές όλων των ανθρώπων».