Σε αραβικά χέρια περνά- κατά πάσα βεβαιότητα- το λιμάνι της Σμύρνης (Port of Alsancak) μία από τις συμφωνίες που “κλείνει” ο Ρ.Τ Ερντογάν στο πλαίσιο της περιοδείας του σε αραβικά κράτη για να βρει επενδυτές.
   Από το 2018 στην κυριότητα/χαρτοφυλάκιο του Turkey Wealth Fund- εκτείνεται σε έκταση 902.000 μ2, σε μήκος 3.386 μ με δυνατότητα πρόσδεσης για 18 πλοία (βάθος λιμένος 11 μ).
    Σύμφωνα με το Bloomberg:
       Turkey in Talks to Sell Izmir Port Operating Rights to Gulf Investors
    H πώληση, έχει και ελληνικό ενδιαφέρον
Βάσει της αποτίμησης του λιμανιού της Σμύρνης (αναλογιστικά) η χρηματιστηριακή αξία του ΟΛΠ στα 556,2 εκατ.€ (στα 22,25 ευρώ η μετοχή) είναι κατά-τουλάχιστον ένα …λιμάνι φθηνότερη/υποτιμημένη.
Ανάλογα undervalued ο ΟΛΠ έναντι τόσο των ανταγωνιστών ευρωπαϊκών φορέων Αμβέρσας, Βαλένθιας όσο των εγχώριων βάσει του τιμήματος του Grimaldi Group/Euromed για της Ηγουμενίτσας και Ηρακλείου.
Αλλά και της πρόσφατης (τυχαίας…; ) εκδήλωσης ενδιαφέροντος του HIG Capital για τον ΟΛΘ στην περίπτωση που πωλούσε η Belterra/συμφερόντων Σαββίδη.
Εξελίξεις, ενώ τον Αύγουστο (προς τα τέλη) αναμένεται να κατατεθούν οικονομικές προσφορές για το 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Βόλου.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Τα Ελληνικά λιμάνια αξίζουν τρισεκατομμύρια , αλλά χωρίς σιδηροδρομικό δίκτυο που να τα συνδέει μεταξύ τους και τουλάχιστον με τα δύο μεγάλα αεροδρόμια Αθήνας και Θεσσαλονίκης , δυστυχώς καταντούν απλά λιμάνια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ