Σημαντική ενίσχυση του ποσοστού των εγχρήματων συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσα από τα ψηφιακά κανάλια (ΑΤΜ, ΚΑΣ, Web, Mobile) παρατηρείται στα καταστήματα της Alpha Bank όπου έχει «τρέξει» το πρόγραμμα «ψηφιακής εξοικείωσης» της τράπεζας. Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια του 6ου Digital Banking Forum, ο Δημήτρης Στρογγυλόπουλος, επικεφαλής ψηφιακού μετασχηματισμού της Alpha Bank, το ποσοστό των εγχρήματων συναλλαγών που πραγματοποιείται μέσα από τα ψηφιακά κανάλια έφθασε στο δ’ τρίμηνο του 2018 στο 82%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 ήταν στο 74,5%.
Ένας βασικός λόγος είναι το πρόγραμμα «ψηφιακής εξοικείωσης» των πελατών το οποίο έχει υλοποιηθεί μέχρι τώρα σε 221 καταστήματα της Alpha Bank και συνεχίζεται. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία μίας ψηφιακής γωνιάς, αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών του καταστήματος, καινοτόμες συναλλακτικές διαδικασίες αλλά και εκπαίδευση των εργαζομένων σε θέματα ψηφιακών δεξιοτήτων.