Μόνο τυχαίες δεν θα πρέπει να θεωρηθούν οι τελευταίες δηλώσεις και κινήσεις του Emanuele Grimaldi για το ενδιαφέρον του για την Attica Group και την “έξοδο” της Minoan Lines από το χρηματιστήριο.
Απεναντίας παραπέμπουν σε μεθοδικό σχεδιασμό που σε δεύτερο χρόνο θα διευκολύνουν τον (και ) πρόεδρο της Ένωσης Ιταλών Πλοιοκτητών να ξεπεράσει τα εμπόδια της Επιτροπής Ανταγωνισμού και να αποκτήσει στο χαρτοφυλάκιο του (και ) τα “κόκκινα” της Attica.
H ναυτιλιακή διαθέτει μέσω θυγατρικής της στο Μαρόκο άδεια για δρομολόγιο (Ταγγέρη- Αλγκεθίρας) που λειτουργεί για τρίτο χρόνο και option για δεύτερο.
Στο πλαίσιο αυτό, μου…ψιθύρισε χθες βράδυ, καλός φίλος από το City, πως το Fortress είναι σε προχωρημένες επαφές με την Goldman Sachs για το project Attica Group.
Για το αν οι επαφές αυτές θα καταλήξουν σε υπογραφές, δεν μπορούσε να μου το διαβεβαιώσει ο φίλος ωστόσο φαίνεται πως στις συζητήσεις αυτές επιδιώκεται να μπει και …τρίτος παίκτης ο οποίος θα μπορούσε να συνεισφέρει κεφαλαιακά.
- Δεδομένου ότι ούτε το Fortress ούτε η Goldman Sachs είναι…καπετάνιοι η παρουσία του Nαπολιτάνου θεωρείται σε δεύτερο χρόνο δεδομένη.
- Το ρεπορτάζ συνεχίζεται και από Δευτέρα θα σας έχω περισσότερα. Το σχεδόν σίγουρο είναι πως το project Attica Συμμετοχών είναι σε καλή ρότα και από την στιγμή που γίνει το deal Fortress- Goldman Sachs οι εξελίξεις θα τρέξουν με ταχύτερους ρυθμούς.
Για αυτό σας λέω πως και οι κινήσεις Grimaldi είναι παράλληλες των διεργασιών που γίνονται σε επίπεδο funds και επενδυτικών οίκων.