Οι συγκοινωνίες περνούν πλέον σε μια νέα εποχή, κάνοντας πράξη τις δεσμεύσεις του Yπουργείου Μεταφορών για αστικές συγκοινωνίες ανθρώπινες και με σεβασμό στο περιβάλλον.

Eν μέσω δρομολόγησης των πρώτων λεωφορείων των ΚΤΕΛ σε σύμπραξη με τον ΟΑΣΑ για την αποσυμφόρηση κατά τη μεταφορά επιβατών λόγω πανδημίας (ήδη 108 λεωφορεία των ΚΤΕΛ έχουν ενσωματωθεί σε 33 γραμμές του δικτύου αστικών συγκοινωνιών)*, έκανε εμφάνιση στους δρόμους της πρωτεύουσας το δεύτερο ηλεκτροκίνητο όχημα, της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Yutong, η οποία ανταποκρινόμενη στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, διέθεσε ένα σύγχρονο ηλεκτρικό λεωφορείο για δοκιμαστική κυκλοφορία στο δίκτυο της ΟΣΥ ΑΕ.

Είναι ένα από τα ηλεκτρικά λεωφορεία, που παραχωρήθηκαν στο πλαίσιο συνεργασίας με διάφορες χώρες και κατασκευαστές μετά από πρωτοβουλία του αρμόδιου Υπουργείου, προκειμένου να δοκιμαστούν οι δυνατότητες αυτών των οχημάτων ενόψει του διαγωνισμού για την προμήθεια 1000 λεωφορείων που θα εκσυγχρονίσει στο 100% τον στόλο οχημάτων. “Εξ αυτών τουλάχιστον 300 λεωφορεία θα είναι αυτής της τεχνολογίας”, είχε δηλώσει ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ ΑΕ Στέφανος Αγιάσογλου.

Οι συγκοινωνΙες περνοΥν πλΕον σε μια νέα εποχΗ, κΑνοντας πρΑξη τις δεσμεΥσεις του υπουργεΙου ΜεταφορΩν για αστικΕς συγκοινωνΙες ανθρΩπινες και με σεβασμΟ στο περιβΑλλον.

Το Βanks είχε γράψει εκτενώς για το “καμάρι” της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας YUTONG την ημέρα της δοκιμαστικής λειτουργίας.

Το demo bus έχει μήκος 12 μέτρα, 3 διπλές πόρτες, είναι μοντέλο χαμηλού δαπέδου χωρίς σκαλοπάτια εισόδου και διαθέτει ράμπα για ΑμΕΑ. Παράλληλα διαθέτει κινητήρα ισχύος 350kw και ροπής 1200 Νm, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA (HillStart Assist), εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας ενώ διαθέτει ράμπα για άτομα με ειδικές ανάγκες.

Η χωρητικότητα του οχήματος σε επιβάτες είναι 27 καθήμενοι, 46 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ, διαθέτει κινητήρα ισχύος 350kw, με ροπή 1200Νm, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA, εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 350 kWh, ενώ διαθέτει θύρες φόρτισης USB για τους επιβάτες.

Επιπλέον, το όχημα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα τηλεματικής Yutong V+, που ενημερώνει ανά πάσα στιγμή για τις συνθήκες του λεωφορείου.

Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά το σχετικό άρθρο εδώ.

Ποιος είναι όμως ο επικεφαλής αυτής της μεγάλης βιομηχανίας που έχει πλημμυρίσει με τέτοια λεωφορεία περισσότερες από 322 πόλεις τον κόσμο;

Από την σχετική έρευνα του Banks προκύπτουν τα εξής (άγνωστα) για το ελληνικό κοινό που ασχολείται με τις μεταφορές.

Πρόεδρος/διευθύνων σύμβουλος της Zhengzhou Yutong Bus Co Ltd είναι ο Tang Yuxiang, ο οποίος ηγείται μιας εταιρείας που ιδρύθηκε την 01/08/1993 και απασχολεί περί τους 18.082 εργαζομένους, ενώ το πρώτο συνεργείο επισκευών ξεκίνησε τη λειτουργία το μακρινό 1963.

Το 2009 είχε αναδειχθεί ως best Ceo των κινεζικών εταιρειών στη λίστα του Forbes.

Παράλληλα είναι πρόεδρος στην Lions Bus Co Ltd.

Το 1997 ήταν η πρώτη βιομηχανία οχημάτων που εισήλθε στο Χρηματιστήριο της Σαγκάης. Χρονιά ορόσημο θεωρείται το 2002 όταν πωλήθηκαν 10.000 λεωφορεία κινεζικής παραγωγής.

Το 2013 η ανάπτυξη ήταν ραγδαία με πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 56.068 μονάδες.

Με τον Tang Yuxiang στα ηνία της εταιρείας η YUTONG θεωρείται από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές με 15% μερίδιο στην παγκόσμια αγορά.

Η YUTONG είναι κατασκευάστρια εταιρεία αστικών λεωφορείων, σχολικών, λεωφορείων εξυπηρέτησης αεροδρομίων και ειδικών οχημάτων.

*Από τις αρχές Οκτωβρίου, οπότε άρχισε η ενσωμάτωση των λεωφορείων των ΚΤΕΛ στον πίνακα δρομολογίων του ΟΑΣΑ, έχουν ενισχυθεί συνολικά περισσότερες από 60 λεωφορειακές γραμμές. Συγκεκριμένα, η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ έχει συμβάλλει σε διάστημα ενός μήνα στην εκτέλεση επιπλέον 526 δρομολογίων σε ημερήσια βάση.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Η πλειονότητα των παλαιών αστικών λεωφορείων και των τρολευ, τα οποία κυκλοφορούν ακόμη παρά τα 40 έτη τους, είναι ελληνικής κατασκευής (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ και ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ).
    Τα νεότερα είναι εισαγόμενα από Πολωνία (π.χ. POLARIS) και τα τωρινά από Κίνα (YUTONG).
    Πως τα καταφέραμε έτσι;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here