• Με μία κληρονομιά 100 και πλέον ετών στα pickup οχήματα, η Ford πραγματοποιεί την είσοδό της σε μία ολοκαίνουργια κατηγορία λιλιπούτειων μοντέλων του συγκεκριμένου είδους ζητώντας από τον οργανισμό Unicode Consortium να προσθέσει ένα pickup emoji στην επίσημη λίστα των εγκεκριμένων εικονιδίων
  • Το πρώτο pickup emoji, το οποίο τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Emoji, εκπροσωπεί τους ανά τον κόσμο πελάτες pickup μοντέλων ζητώντας την αξιολόγηση και υπαγωγή του σε διεθνή πρότυπα κειμένου
  • Ύστερα από πολλούς μήνες αυστηρά απόρρητων εργασιών εξέλιξης και δοκιμών, το νέο pickup emoji συγκαταλέγεται μεταξύ των φιναλίστ για την επόμενη ενημέρωση emoji που προγραμματίζεται στις αρχές του 2020

Με δισεκατομμύρια emoji να αποστέλλονται καθημερινά περιλαμβάνοντας σχεδόν όλα τα μέσα μεταφοράς – όπως αυτοκίνητα, σκούτερ, σκάφη, διαστημόπλοια και skilift – οι λάτρεις των pickup μοντέλων παρατήρησαν μία “σκανδαλώδη” παράλειψη: ανάμεσα στα περίπου 3.000 εγκεκριμένα εικονίδια δεν υπάρχει κανένα emoji που να αναπαριστά τα αυτοκίνητα του συγκεκριμένου είδους. Για το λόγο αυτό, η Ford αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα για δράση παρουσιάζοντας το πρώτο pickup emoji.

«Όταν οι πελάτες άρχισαν να ζητάνε ένα pickup emoji, ξέραμε ότι έπρεπε να βοηθήσουμε για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο,» δήλωσε ο Joe Hinrichs, president, automotive της Ford. «Δεδομένης της παγκόσμιας δημοτικότητας των pickup μοντέλων της Ford, η εταιρεία ήταν πλέον πεπεισμένη ότι έπρεπε να βοηθήσει ώστε η παγκόσμια κοινότητα των χρηστών υπηρεσιών μηνυμάτων να αποκτήσει ένα νέο, pickup emoji.»

Το Ford Ranger είναι το best-seller μοντέλο στην κατηγορία των pickup αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Η Ford ταξινόμησε 26.700 Ranger το πρώτο εξάμηνο του 2019 και πέτυχε ρεκόρ δεύτερου τριμήνου, με πωλήσεις αυξημένες κατά 8% σε σχέση με εκείνες της αντίστοιχης περιόδου της περσινής χρονιάς.*

Το 2018, η Ford υπέβαλλε πρόταση στο Unicode Consortium – τον οργανισμό που αξιολογεί και εγκρίνει προτάσεις για νέα emoji – προκειμένου να προστεθεί στο μέλλον στα πληκτρολόγια των emoji ένα pickup μοντέλο.

Η σχεδίαση του emoji συνάδει με τις τάσεις της εποχής. «Η ομάδα μας αφιέρωσε πολύ χρόνο ψάχνοντας σε ιστότοπους στους οποίους ανταλλάσσονται μηνύματα, συζητώντας με influencers και παρακολουθώντας τις ροές δεδομένων των social media ώστε να κατανοήσει τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας,» δήλωσε ο Craig Metros, design director, Ford Β. Αμερικής. «Ο κόσμος θέλει ένα pickup emoji που να είναι μοντέρνο, στιλάτο, να εκφράζει τις ιδέες τους και να αποτυπώνει τη φιλοσοφία ενός pickup μοντέλου. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα σύγχρονο εικονίδιο που ικανοποιεί όλους τους οπαδούς των συγκεκριμένων μοντέλων.»

Στην περίπτωση που το pickup emoji εγκριθεί στις αρχές του 2020, η σχεδίασή του θα προσαρμοστεί για όλες τις κινητές συσκευές ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών – από επαγγελματίες μέχρι δραστήριες οικογένειες και απλούς λάτρεις των emoji. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ