Ικανοποιημένοι απ΄ όλες τις απόψεις θα πρέπει να είναι στα κεντρικά της Βιλτανιώτη 31 στην Κηφισιά.
Με την έκδοση του εταιρικού ομολογιακού δεν είναι ότι ενισχύεται με πολύτιμη ρευστότητα το ταμείο της εισηγμένης, σε μία συγκυρία που πρέπει να αρχίσει να χρηματοδοτεί και το φιλόδοξο επενδυτικό project της αλλά παράλληλα επιβεβαιώνεται η ισχύς που έχει το brand Aegean Airlines και το good will στο ευρύτερο κοινό της χώρας.
Πράγματι από τα πιο ισχυρά αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα του εγχώριου επιχειρείν, με εξαιρετική “φήμη και πελατεία“, επανεπιβεβαιώνεται λίγο πριν την αρχή της τουριστικής περιόδου που για αρκετούς αναλυτές θα αποτελέσει ορόσημο για την εταιρεία και τους μετέπειτα σχεδιασμούς της.
Οπως μου έλεγαν ιδιώτες χρηματιστές, από την πρώτη ημέρα των εγγραφών ήταν τέτοια η θεαματική ανταπόκριση και το ενδιαφέρον μικροπελατών τους που είχαν μήνες ή και χρόνια να… σηκώσουν το τηλέφωνο και να ρωτήσουν εάν και πως θα μπορούσαν να έχουν έστω την ελάχιστη συμμετοχή (των 1.000 ευρώ).
Είμαι, σχεδόν σίγουρος, πως στην τελική εκκαθάριση όλων των στοιχείων της διαδικασίας θα μετρηθεί ο μεγαλύτερος αριθμός ενεργών κωδικών (σε απόλυτο μέγεθος) ξεπερνώντας κάθε προηγούμενη ανάλογη έκδοση.
Και αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο, παράπλευρο, όφελος για την Aegean και τον Ευτύχη Βασιλάκη, που προφανώς θα διαφυλάξει σαν κόρη οφθαλμού.
- Η εμπιστοσύνη των χιλιάδων μικροκαταθετών, μικροεπενδυτών που συμμετείχαν στην έκδοση.
Ωστόσο να μην ξεχνάμε και τα χρηματιστηριακά, καθώς για τη μετοχή θα πρέπει να διαφυλαχθούν ως στηρίξεις οι τιμές εντός του εύρους 7,80 έως 7,60 ευρώ. Εάν επιβεβαιωθεί η long τάση τότε ο πήχης θα μπορούσε να ανέβει στα 8,55-8,60 και σε δεύτερο χρόνο (και πιο φιλόδοξα ) προς τα 9,10-9,20 ευρώ. Θυμίζω, αποτίμηση στα 553,48 εκατ., με βάση το κλείσιμο των 7,75 ευρώ, την Παρασκευή.