Η δημοφιλής πλατφόρμα αγορών  Skroutz, ανανεώνεται και εμπλουτίζεται με προσωποποιημένο περιεχόμενο ώστε κάθε χρήστης να απολαμβάνει μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία με βάση τα δικά του ενδιαφέροντα.

Κάθε φορά που ο καταναλωτής συνδέεται στον λογαριασμό του στο Skroutz, το προσωποποιημένο feed στην αρχική σελίδα, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς με ποικίλο περιεχόμενο, θα του παρουσιάζει προϊόντα και τάσεις με βάση τις δικές του ανάγκες.

  • Οι προσωποποιημένες προτάσεις τόσο προϊόντων όσο και περιεχομένου που απολαμβάνουν οι χρήστες, στοχεύουν στη γρήγορη ενημέρωση των καταναλωτών, με οδηγούς αγοράς, νέες κυκλοφορίες, προσφορές και προωθητικές ενέργειες από τους εμπόρους, καθώς και αποκλειστικά Skroutz Plus Deals.

Στόχος αυτής της καινοτομίας είναι αφενός να εμπνεύσει τον χρήστη να ανακαλύψει trends και νέα προϊόντα, αλλά και να εξασφαλίσει μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία, στοχεύοντας στον πυρήνα αυτής, τις ιδιαίτερες δηλαδή ανάγκες του καθένα χωριστά.

Πλέον η περιήγηση στο Skroutz δίνει την αίσθηση της κλασικής βόλτας στα μαγαζιά που μεταφέρθηκε online και ανοίγονται νέοι ορίζοντες ώστε το Skroutz να μετατραπεί σε ένα μέρος όπου οι χρήστες αγαπούν να περνούν τον χρόνο τους.

Το Skroutz γίνεται ο πιο στενός φίλος του κάθε καταναλωτή, ο φίλος εκείνος που γνωρίζει πώς να τον εμπνεύσει για τις αγορές του σε ένα ασφαλές και φιλικό περιβάλλον, πάντα με γνώμονα τις δικές του ξεχωριστές ανάγκες.

Το προσωποποιημένο feed που απολαμβάνει ο κάθε χρήστης, δεν θα σταματήσει να ανανεώνεται τόσο με διαφορετικά είδη περιεχομένου όπως mobile first videos, όσο και με τη δημιουργία περιεχομένου απευθείας από τους χρήστες προς τους χρήστες, καθιστώντας το Skroutz το μεγαλύτερο community ανταλλαγής πληροφοριών για αγορές στην Ελλάδα.

 

Ο κ. Χατζηγεωργίου, CEO και Co-Founder της Skroutz, δήλωσε σχετικά:

ΓΙΩΡΓΟΣ-ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΣΥΝΙΔΡΥΤΗΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ-SKROUTZ
  • «Αφοσιωμένοι στο όραμά μας να προσφέρουμε μία όλο και καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους χρήστες, μετατρέπουμε το Skroutz σε κάτι περισσότερο από ένα Marketplace: σε ένα εργαλείο για τον χρήστη και μία ακόμα πιο καινοτόμα πλατφόρμα στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία αγορών και να έχουμε πρωταγωνιστική θέση στη ζωή των χρηστών μας πριν ακόμα το πρώτο βήμα του customer journey».

 

 

Η Skroutz Α.Ε. συνδέει εκατομμύρια καταναλωτές με χιλιάδες καταστήματα που επιλέγουν την προβολή τους μέσω της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα.

Οι καταναλωτές βρίσκουν στο www.skroutz.gr πάνω από 7 εκατ. προϊόντα από περισσότερα από 12.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, απολαμβάνοντας ασφάλεια αγορών, εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων και δωρεάν επιστροφή προϊόντων με κάθε αγορά μέσω Skroutz. Όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών στους καταναλωτές και το πιο αποδοτικό κανάλι πωλήσεων στους συνεργάτες της.

 

H Skroutz A.E. ιδρύθηκε το 2005 με έδρα την Αθήνα και απασχολεί πάνω από 700 εργαζομένους ενώ μετά από 17 χρόνια λειτουργίας έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το σημείο αναφοράς για την ιδανική αγοραστική εμπειρία καταγράφοντας σε μηνιαία βάση περισσότερες από 8,5 εκατ. μοναδικές επισκέψεις.