Μπορεί τα καταστήματα να έμειναν κλειστά για περίπου 100 μέρες, μπορεί οι συνθήκες εν μέσω πανδημίας να ήταν πρωτόγνωρες το 2020, οι σημαντικές επενδύσεις σε τεχνολογικές υποδομές και τα logistics έπιασαν τόπο. Αυτό είναι το μήνυμα της διοίκησης του ομίλου «ΠΛΑΙΣΙΟ» η οποία εκφράζει την ικανοποίηση της τόσο για την έγκαιρη προσαρμογή στις νέες συνθήκες, την κερδοφορία αλλά και την αύξηση του μεριδίου αγοράς. Ενδεικτικό είναι πως:

*Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,8% στα 354,6 εκ. ευρώ έχοντας ως αιχμή του δόρατος call center και onlineπωλήσεις.

*Τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 20% στα 3,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη κυμάνθηκαν στα 3,1 εκατ. με άνοδο 60% περίπου

*Η ταμειακή ρευστότητα ανήλθε υψηλότερα κατά 20 εκατ. στα 58 εκατ . ευρώ και τα καθαρά διαθέσιμα μετά τον δανεισμό στα 40 εκατ. ευρώ, σχεδόν στα μισά της τρέχουσας κεφαλαιοποίησης. 

*Τα ίδια κεφάλαια διαμορφώνονται στα 95,7 εκ. Την ίδια ώρα η διοίκηση προτείνει μέρισμα € 0,05 ανά μετοχή.

Στο μήνυμα του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Πλαισίου, κ. Γεώργιος Γεράρδος, σημειώνει:

«Το  2020  ήταν  ένα  έτος  παγκόσμιας  υγειονομικής  κρίσης.  Είμαστε  ιδιαίτερα  περήφανοι  που  μέσα  σε  αυτό  το  δυσμενές  περιβάλλον καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας κατά 11,8%, παρότι τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά για περίπου τρεις  μήνες. Η μακροχρόνια στρατηγική μας, με έμφαση στις επενδύσεις σε υποδομές σε αντιδιαστολή με τον ανεξέλεγκτα μεγάλο αριθμό  καταστημάτων, δικαιώθηκε και μας οδήγησε σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία.   Η διακοπή της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων, λόγω της πανδημίας, απέδειξε την αξιοπιστία μας, μας διαχώρισε  από τον ανταγωνισμό και οδήγησε όχι μόνο στην αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας, αλλά και των μεριδίων αγοράς.

Κύρια  όμως  οδήγησε  στην  περαιτέρω  αναγνώριση  και  καθιέρωση  της  αξιοπιστίας  του  brand  μας  και  στην  αύξηση  της  πελατειακής  μας  βάσης.  Η  ηγετική  θέση  της  Πλαίσιο  στην  κατηγορία  των  μεγάλων  επιχειρήσεων  συμπληρώθηκε  από  την  ισχυρή  βελτίωση των πωλήσεων στις μικρές επιχειρήσεις και τους τελικούς καταναλωτές.   Η  νέα  αυτή  πραγματικότητα,  μας  οδήγησε  στο  να  επενδύσουμε  στην  πολυδιάστατη  γνώση  των  ανθρώπων  μας  αφού  αξιοποιήσαμε μεγάλο μέρος του κόσμου μας από τα καταστήματα, αντί αναστολής, σε άλλα κανάλια κι έτσι όχι μόνο αντιμετωπίσαμε  την αυξημένη ζήτηση αλλά στηρίξαμε τη στρατηγική multichannel που ήδη μετράει 25 χρόνια στην Πλαίσιο.

Η προσαρμογή στο νέο τρόπο επιχειρηματικότητας έφερε περιορισμένη μείωση του μικτού περιθωρίου απόδοσης και αύξηση  της κερδοφορίας προ φόρων του Ομίλου κατά 20%, ενώ συνεχίσαμε τη συνεπή διαχείριση των στοιχείων του Ισολογισμού. Στο πλαίσιο  αυτό νιώθουμε ότι μπορούμε να προτείνουμε μέρισμα ύψους 5 ευρωλεπτών ανά μετοχή, μια ικανοποιητική αύξηση του μερίσματος  για τους μετόχους μας.»

Στο ίδιο πνεύμα ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος τονίζει:

«Το 2020 ήταν η χρονιά που ο κλάδος της λιανικής πέρασε πρωτόγνωρες αλλαγές:  Με κλειστά καταστήματα οι καταναλωτές μυήθηκαν όσο ποτέ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα μακρόπνοα στρατηγικά πλάνα αντικαταστάθηκαν από ημερήσια  sprints και  στο μυαλό μας  διαχωρίσαμε  τις εταιρίες,  αντί για μικρές και μεγάλες,  σε εταιρίες που παραδίδουν και σε εταιρίες που δεν παραδίδουν.  Επίσης, είδαμε τις μελλοντικές τάσεις που φάνταζαν τόσο μακρινές, να μεταμορφώνουν το business κάτω από τα πόδια μας,  ήμασταν  δεν ήμασταν έτοιμοι.

Σε  αυτό  το  νέο  modus  operandi  της  post‐Covid  οικονομίας,  σημασία  δεν  έχουν  πια  τα  πολλά  καταστήματα,  το  μεγάλο  διαφημιστικό πορτοφόλι και τα βαριά οργανογράμματα. Σημασία έχουν οι επενδύσεις σε σοβαρές logistics & e‐commerce υποδομές, η  αξιοπιστία στις παραδόσεις και σε κάθε υπόσχεση προς τον πελάτη, η ευελιξία και η ταχύτητα αντίδρασης που έχει η εταιρική ομάδα.  Το Πλαίσιο είναι ακριβώς αυτό: μια εταιρία που ανέκαθεν επένδυε σε σοβαρές τεχνολογικές και logistics υποδομές, που έχει  εμμονή  με  την  ειλικρίνεια  και  την  αξιοπιστία  προς  τον  πελάτη  και  ελαφριές  εταιρικές  δομές,  με  εύφλεκτα  και  ουσιαστικά  αντανακλαστικά. Αυτός είναι κι ο λόγος των καλών μας αποτελεσμάτων:

‐Αύξηση  πωλήσεων  παρά  το  γεγονός  ότι  τα  καταστήματα  έμειναν  κλειστά  για  100  περίπου  μέρες  το  2020,  με  αιχμή  του  δόρατος την αυξημένη ζήτηση για τεχνολογία λόγω τηλε‐εργασίας και τηλε‐εκπαίδευσης

‐Αξιοσημείωτη αύξηση νέων πελατών, αφού γνωρίσαμε περισσότερους από 350 χιλιάδες νέους πελάτες

‐Σημαντική  αύξηση  πωλήσεων  οικιακών  συσκευών  με  ρυθμό  ανάπτυξης  80%  για  το  Β’  εξάμηνο  που  υπάρχουν  συγκριτικά  στοιχεία.»

Βάιος Κρόκος

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ