Για ακόμα μια χρονιά τo Sympossio, το γαστρονομικό roadshow του ξενοδοχειακού Ομίλου Aldemar Resorts, εντυπωσίασε και γέμισε τα ευρωπαϊκά cooking studios με αρώματα και γεύσεις από την Ελλάδα.

Τo Sympossio ταξιδεύει πάνω από μια δεκαετία στο εξωτερικό, διοργανώνει διαδραστικές μαγειρικές εκδηλώσεις και παρουσιάζει στην ευρωπαϊκή τουριστική βιομηχανία την ελληνική φιλοξενία μέσα από τη γαστρονομία, τα ελληνικά προϊόντα και το τι σημαίνει ελληνικό τραπέζι: επικοινωνία και χαμόγελα. 

Προβάλλοντας το concept Parea, το φετινό Sympossio ξεκίνησε τις εκδηλώσεις του από τη Σλοβακία, επισκέφτηκε την Πολωνία, συνέχισε στη Γερμανία και κατέληξε στον τελευταίο του σταθμό, την Ιταλία. Οι Chef των Aldemar Resorts Γιώργος Χατζόπουλος, Βασίλης Δασκαλάκης και Χρήστος Αποστολίδης μαγείρεψαν pareaμε τους συμμετέχοντες των εκδηλώσεων και φυσικά απόλαυσαν όλοι μαζί τα πιάτα to share που ετοίμασαν. Το μενού περιελάμβανε:

  • Σκορδαλιά παντζαριού με τηγανητά κολοκυθάκια
  • Πατατοσαλάτα με αυγό βραστό, ντομάτα, κρεμμύδι φρέσκο, μαϊντανό και μπρόκολο με ελαιόλαδο λεμόνι ή ξύδι      
  • Σκιουφιχτά μακαρόνια με πέστο πράσινης ελιάς Χαλκιδικής και απάκι Κρήτης
  • Αρνάκι κλέφτικο στην λαδόκολλα με λαχανικά
  • Μους χαλβά με φιλέτα πορτοκαλιού, γλυκό του κουταλιού παντζάρι, τραγανό κουραμπιέ και αφρό μανταρίνι

Το Sympossio έχοντας καταφέρει να δημιουργήσει μια από τις μεγαλύτερες και πιο μακρόπνοες συνέργειες ιδιωτικών και δημόσιων φορέων, είχε και φέτος τη στρατηγική στήριξη των Aegean, Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, αλλά και την πολύτιμη συνδρομή των προϊοντικών χορηγών: ΕΨΑ, ζυμαρικά «ΗΛΙΟΣ», ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ, ΜΥΛΟΙ ΘΡΑΚΗΣ, Λέλια Τρόφιμα Α.Ε, ΔΟΥΜΠΙΑ Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό, Dimitris Gouravas wine management, Loukas Winery, Cater Line, KRIVEK, ΜΕΛΚΟ Α.Ε.Β.Ε. 

Με την ολοκλήρωση των εκδηλώσεων του πρώτου εξάμηνου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Aldemar Resorts και εμπνευστής του Sympossio, κος Αλέξανδρος Αγγελόπουλος δήλωσε: «Με 15 ταξίδια φέτος, το Sympossio το μοναδικό ελληνικό καραβάνι γεύσεων  άφησε πίσω του τον κορονοϊό και μπήκε στις καρδιές και τις κουζίνες των Ευρωπαίων.

Η μοναδική ομάδα του και φέτος ταξίδεψε με ελληνικές γεύσεις, Έλληνες chef και ελληνικά προϊόντα και συνέχισε να παραδίδει μαθήματα αυθεντικού ελληνικού marketing». Το Sympossio θα συνεχίσει τα ταξίδια του το φθινόπωρο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ