«Πλώρη» για Σλοβακία, ΗΠΑ και Μεξικό βάζει η Chipita με τον κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο να επεκτείνει τις δραστηριότητές του, αποτελώντας έναν μόνιμο ισχυρό παίκτη του κλάδου.
Όπως είχε γράψει το banks.com.gr η Chipita απέκτησε πλειοψηφική θέση στην EPTA America, ως μια πρώτη κίνηση ισχυροποίησης της εταιρείας στην αγορά της Β. Αμερικής, στο πλαίσιο πάντα του στρατηγικού της σχεδιασμού.
Ακολούθησε και η ανακοίνωση κατασκευής του πρώτου εργοστασίου στις ΗΠΑ, παραγωγής κρουασάν. Όπως είχε ανακοινωθεί: «με την κίνηση αυτή που αποτελεί το πρώτο βήμα του συνολικού στρατηγικού σχεδιασμού της CHIPITA για την αγορά της Β. Αμερικής, η εταιρεία δηλώνει έμπρακτα την εμπιστοσύνη της στην αγορά, που έρχεται ως συνέχεια της ευρείας αποδοχής των προϊόντων της από το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ και του Καναδά στις αγορές της Β. Αμερικής».
Aν και δεν έχει αποσαφηνιστεί ο χρονικός ορίζοντας για την κατασκευή του, το εργοστάσιο υπολογίζεται να είναι έτοιμο σε βάθος 2ετίας-3ετίας.
Όμως οι στρατηγικές κινήσεις του «κολοσσού» του κ. Θεοδωρόπουλου δεν σταματούν εδώ. H Chipita από τις αρχές του επόμενου έτους έως και το τέλος του πρώτου εξαμήνου αναμένεται να εγκαινιάσει ένα νέο εργοστάσιο στη Σλοβακία, το οποίο ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2018.
Η Σλοβακία είναι μια ευρεία αγορά με θετικό επενδυτικό πρόσημο και καταρτισμένο προσωπικό. Κάτι που για τον “Mr. Chipita” αποτελεί ισχυρό κίνητρο για διείσδυση της εταιρείας στην αγορά της συγκεκριμένης χώρας.
Όσον αφορά το πλάνο για το Μεξικό, προωθείται η ανακατασκευή του εργοστασίου που είχε καταστραφεί εξαιτίας μεγάλης πυρκαγιάς. Στην αγορά του Μεξικού, η Chipita διαβλέπει ότι υπάρχει πρόσφορο έδαφος υψηλής κερδοφορίας και για τον λόγο αυτό αποφάσισε να μην αφήσει το εργοστάσιο στη… μοίρα του μετά την καταστροφική πυρκαγιά. Μέχρι την ολοκλήρωση της ανακατασκευής η Chipita τροφοδοτεί την αγορά από άλλες μονάδες, προκειμένου να μη χάσει την ισχυρή θέση που κατέχει στον κλάδο.