Εξηγήσεις για τo πολύωρο μπλακ άουτ στο δίκτυο της Vodafone ζητεί το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης από την εταιρεία.
Η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων έχει ζητήσει αναλυτική ενημέρωση από την εταιρεία για το συμβάν (πότε εκδηλώθηκε, υπό ποιες συνθήκες, πόσους επηρέασε, πότε αποκαταστάθηκε η βλάβη κ.λπ.), καθώς και για τυχόν μέτρα που λαμβάνονται για την αποτροπή εμφάνισης αντίστοιχων συμβάντων στο μέλλον.
Δείτε επίσης: Oι εξηγήσεις της Vodafone για την πανελλαδική κατάρρευση του δικτύου της
Μήνυμα στους πελάτες της με το οποίο τους προσφέρει δωρεάν απεριόριστα data για επτά ημέρες αν είναι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας και δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας εντός Ελλάδας αν είναι συνδρομητές σταθερής, έστειλε η εταιρεία.
Όπως αναφέρει «σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του προβλήματος στις υπηρεσίες Internet για 1,5 ώρες το απόγευμα της Τετάρτης, λόγω του εξαιρετικού συμβάντος ταυτόχρονου κοψίματος οπτικών ινών εκτός συνόρων. Ως έμπρακτη αναγνώριση, προσφέρουμε σε όλους τους συνδρομητές κινητής δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για εθνική χρήση για 7 ημέρες, και σε όλους τους συνδρομητές ADSL & VDSL σταθερής δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς σταθερά και κινητά Ελλάδας μέχρι και τις 8/10».