Την έναρξη του “πολέμου” ή καλύτερα…ναυμαχίας φαίνεται πως κήρυξε η χθεσινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Το αίτημα των Μινωικών Γραμμών/Grimaldi – όπως έχει δικαίωμα- για την δρομολόγηση του Μύκονος Παλάς στην γραμμή Πειραιά- Χανίων αποτελεί casus belli για την πλευρά Attica Group/ANEK που ελέγχουν την συγκεκριμένη γραμμή.
Το…embargo, που επικρατεί χρόνια τώρα- από την εποχή ακόμη του Περικλή Παναγόπουλου– και η μοιρασιά που υπάρχει στις δύο κύριες γραμμές προς Κρήτη και συγκεκριμένα προς Χανιά και Ηράκλειο θέλουν να σπάσουν ο Emanuele Grimaldi και Αντώνης Μανιαδάκης με άγνωστο ακόμη το αποτέλεσμα.
Οι αντιπαλότητες μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου παλαιόθεν γνωστές αλλά το θέμα των δύο γραμμών άπτεται και των προϋποθέσεων ολιγοπωλίου καθώς η πλευρά των Μινωικών επικαλείται το γεγονός πως ενώ στο Ηράκλειο δρομολογούν 11 πλοία στα Χανιά μόλις 2 και μάλιστα ότι η πλευρά Attica Group/ANEK έχει υπερήλικα πλοία σε σχέση με το Μύκονος Παλάς.
Πηγή μου -γνώστης των όσων διαδραματίζονται στην Ακτή Μιαούλη– μου…ψιθυρίζει πως αυτή την φορά το αίτημα των Μινωικών αντιμετωπίζεται πολύ πιο ευνοϊκά απ΄ ότι άλλες φορές χωρίς ωστόσο να μπορεί να μου προεξοφλήσει την τελική απόφαση του ΣΑΣ.
Ένα από τα πλεονεκτήματα για την πλευρά των Μινωικών είναι το γεγονός πως το πλοίο που θέλουν να δρομολογήσουν στην γραμμή είναι ναυπήγησης 2002 δηλαδή 10 και πλέον χρόνια νεώτερο από το πλοίο που δρομολογούν στην γραμμή οι…Χανιώτες.
Η…ναυμαχία θα έχει αρκετά επεισόδια και καθώς είμαι σίγουρος, πως θα αποκτήσει μεγάλη δημοσιότητα σας υπόσχομαι έγκυρο και έγκαιρο ρεπορτάζ.
Η πηγή μου στο ΣΑΣ δεν έχει αμφισβητηθεί ποτέ.