Το 3rd Insurance Intermediaries Forum επιχειρεί να αναδείξει όλα τα τελευταία νέα γύρω από τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο σύγχρονος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, τις ευκαιρίες που δημιουργούνται από τις τεκτονικές αλλαγές με τη ραγδαία άνοδο της τεχνολογίας, τις συνέπειες της πανδημίας, τους αναδυόμενους οικονομικούς κινδύνους από τις αλλαγές στις ισορροπίες παγκοσμίως και τις διακυμάνσεις στον ενεργειακό χάρτη. Όλα αυτά καθιστούν τους ανθρώπους της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης όχι απλά αναγκαίους για τους ασφαλισμένους, αλλά τους πλέον καταρτισμένους επαγγελματίες, που αποτελούν ουσιαστικά τον απαραίτητο σύμβουλο δίπλα σε κάθε ασφαλισμένο.

Θεσμική ομιλία παρέθεσε η κα Μαρία Δημητριάδη – Bιλτανιώτη, Insurance Agent Δημητριάδη Ασφαλιστικοί Πράκτορες, Πρόεδρος ΣΠΑΤΕ Σύλλογος Ασφαλιστικών Πρακτόρων Νομού Αττικής.

Η κα. Μαρία Δημητριάδη – Bιλτανιώτη εξήγησε με παραδείγματα γιατί ο επαγγελματίας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ήταν και παραμένει ο πιο δυνατός και αναντικατάστατος κρίκος στην αλυσίδα διανομής.

Ανάγκη στο πρώιμο στάδιο είναι η επιθυμία ή και η αγωνία του υποψηφίου πελάτη, όπως αποτυπώνεται σε μερικές φράσεις που ακούνε καθημερινά οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

Θέλω να έχω κομπόδεμα για γεράματα

Θέλω να εξασφαλίσω τα παιδιά μου

Αν μου συμβεί κάτι πως θα συνεχίσει η επιχείρηση μου να λειτουργεί

Αν πάθω κάτι ποιος θα ξεπληρώσει το δάνειο;

Ο ρόλος μας είναι αυτήν την επιθυμία η αγωνία να την μετατρέπουμε, να την αναλύουμε και να την εξασφαλίζουμε μέσα από ασφαλιστικά προγράμματα.

Γιατί ο επαγγελματίας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής συμμετέχει σε αυτήν την διεργασία;

Είναι πιστοποιημένος και η άδεια άσκησης επαγγέλματα απαιτεί συγκεκριμένα νομικά έγγραφα

Εκπαιδεύεται καθημερινά και αυτοβελτιώνεται

Θέτει υψηλούς στόχους τους οποίους κατακτά με συστηματική εργασία

Χαρακτηρίζεται από ήθος, πίστη στον θεσμό της ασφάλισης, ενθουσιασμό και πάθος για την δουλειά του, προσαρμοστικότητα, ειλικρινή σχέση με τον πελάτη.

Η κα. Δημητριάδη – Bιλτανιώτη έκανε μία αναδρομή στον τρόπο δραστηριότητας των ασφαλιστικών πρακτόρων τις δεκαετίες του 1980 και 1990.

 

Το συμπέρασμα; Βλέπουμε ότι αυτό που έχει αλλάξει είναι ο τρόπος επικοινωνίας και προσέγγισης, δεν έχει αλλάζει ο τρόπος δουλειάς.

Τέλος επεσήμανε ότι ο επαγγελματίας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, την τελευταία 15ετία, έδειξε προσαρμοστικότητα. Κατανόησε πλήρως τις απαιτήσεις του νέου ασφαλιστικού περιβάλλοντος. Για όλους αυτούς τους λόγους αποτελούμε τον πιο δυνατό κρίκο στην αλυσίδα. Αρκεί όμως μόνο η δίκη μας συμβολή; Όχι.

Δραστηριοποιούμαστε σε άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου η αλματώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας καταδεικνύει την ανάγκη αναθεώρησης” τόνισε.