• Το νέο Volkswagen TRoc στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, ανάμεσα στα compact SUV, την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2019
  • Το νέο compact SUV της Volkswagen κατέγραψε 806 ταξινομήσεις το 1ο εξάμηνο του έτους, που αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς 12% στην κατηγορία του
  • To νέο TRoc είχε αναδειχθεί το ασφαλέστερο compact SUV στις δοκιμές του Euro NCAP, όταν λανσαρίστηκε, κατακτώντας τον τίτλο του “Best in Class
  • Συνδυαστικά και με το ολοκαίνουργιο TCross, το οποίο έχει μόλις δύο μήνες παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Volkswagen είναι πρώτη στην κατηγορία με ποσοστό περίπου 15%

Παραδοσιακά, η θέση που κατακτά ένα μοντέλο στην κούρσα των πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου του έτους στην ελληνική αγορά, αποτελεί μία σαφή ένδειξη τόσο για την εμπορική του πορεία μέσα στη χρονιά όσο και για το πόσο επιτυχημένο είναι. Το πρώτο μισό του 2019, αναμφισβήτητα το μοντέλο που κυριάρχησε στην Ελλάδα, στην ίσως ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της αγοράς αυτοκινήτου, είναι το Volkswagen TRoc!

Το μοντέλο της Volkswagen, στην κατηγορία των compact SUV κατέγραψε 806 ταξινομήσεις το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2019, εξασφαλίζοντας μερίδιο περίπου 12% της κατηγορίας. Το μοντέλο, το οποίο αμέσως μετά το λανσάρισμά του αναδείχθηκε ως Best in Classστην κατηγορία του στις δοκιμές του Euro NCAP, συνδυάζει την επιβλητικότητα ενός SUV με τον δυναμισμό ενός compact hatchback. Με μοντέρνο design και κουπέ φόρμα, διακρίνεται τόσο για τα κορυφαία συστήματα ασφάλειας που διαθέτει ήδη από το βασικό του εξοπλισμό όσο και για ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σε επίπεδο συνδεσιμότητας. Με άφθονους χώρους για 5 άτομα με τις αποσκευές τους και πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, δεν αποτελεί έκπληξη ότι το νέο T-Roc έχει μία εντυπωσιακή εμπορική επιτυχία τη χρονιά που διανύουμε!

Αξίζει να σημειωθεί ότι αντίστοιχα επιτυχημένη κρίνεται η εμπορική πορεία και του πιο μικρού compact SUV της Volkswagen, του ολοκαίνουργιου TCross. Σε ουσιαστικά μόλις ένα δίμηνο παρουσίας στην ελληνική αγορά, το νέο T-Cross κατέγραψε 216 πωλήσεις μέσα στο πρώτο μισό της χρονιάς, προϊδεάζοντας για την εμπορική του επιτυχία στη συνέχεια. Συνδυαστικά, τα δύο μοντέλα καθιστούν τη Volkswagen την πιο δημοφιλή μάρκα στην Ελλάδα στην κατηγορία των compact SUV το διάστημα Ιανουάριου-Ιούνιου 2019, με ποσοστό που αγγίζει το 15%!

Στατιστικά, η κατηγορία των compact SUV το πρώτο εξάμηνο του 2019 αποτέλεσε το 10,65% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα, με 6.982 ταξινομήσεις επί συνόλου 65.557.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ