Το GLAMI επεκτείνεται στην αγορά της Πολωνίας. Ανακοινώνει τη νέα προσθήκη στο επιχειρηματικό portfolio του, ενισχύοντας τη θέση του ως μία κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας.
Το GLAMI, η επιτυχημένη ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα από το 2019, ανακοινώνει την είσοδό του στην αγορά της Πολωνίας. Το GLAMI.pl αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο GLAMI.group, την εταιρία που ιδρύθηκε στην Τσεχία το 2013 με κινητήριο δύναμη το όραμα να προσφέρει μια προηγμένη τεχνολογικά εμπειρία αγορών μόδας. Το GLAMI παρέχει μία απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης τόσο στους επισκέπτες καταναλωτές όσο και στα συνεργαζόμενα brands και e-shops. Μέσα από την παρουσία σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, η πλατφόρμα του GLAMI προσελκύει συνολικά περισσότερους από 47 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε περισσότερα από 15 εκατομμύρια προϊόντα από 4.600 διαφορετικά e-shops και μια μεγάλη ποικιλία με περισσότερα από 38.000 brands σε όλες τις αγορές.
Το GLAMI.pl, με ένα εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό που απαρτίζεται από 20 επαγγελματίες του χώρου και έδρα του το Βρότσλαβ της Πολωνίας, φιλοδοξεί να γίνει ο «νούμερο ένα» online προορισμός μόδας της χώρας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για τη βέλτιστη εμπειρία κάθε επισκέπτη που αναζητά να αγοράσει ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ διαδικτυακά. Ήδη, με το GLAMI συνεργάζονται στρατηγικής σημασίας τοπικές και διεθνείς εταιρείες ecommerce όπως το e-obuwie (στην Ελλάδα e-papoutsia), Modivo, Answear, Sportano, Spartoo και Remix, προσφέροντας στους επισκέπτες του σχεδόν 1 εκατομμύριο προϊόντα από τουλάχιστον 500 διαφορετικά brands και 15 e-shops.
Με την είσοδο στην αγορά της Πολωνίας, το GLAMI εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο, ισχυροποιώντας τη σημαίνουσα θέση του στην Κεντρική Ευρώπη.
Τα τελευταία χρόνια το GLAMI έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις ουσίας στην εφαρμογή τεχνολογιών μηχανικής εκμάθησης σημειώνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα στις προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων (product recommendation), στη σχετικότητα (similarity) καθώς και στα μοντέλα διαχείρισης κλιμακούμενου περιεχομένου. Με την είσοδο στην Πολωνία, τόσο οι επισκέπτες όσο και τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα του GLAMI θα επωφεληθούν από αυτές τις τεχνολογίες. Για τους χρήστες, το GLAMI απλοποιεί τη διαδικασία της online αναζήτησης και αγοράς προϊόντων μόδας μέσα από τη διαρκή επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την αξιοποίησή της που οδηγεί στην «έξυπνη» κατηγοριοποίηση και επιλογή προϊόντων προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις κάθε χρήστη. Ταυτόχρονα τα συνεργαζόμενα καταστήματα του GLAMI επωφελούνται από μια διαρκή ροή επισκεψιμότητας και προσέλκυσης νέων πελατών.
«Η έναρξη του GLAMI.pl συνδυάζει την εμπειρία και τη βαθιά γνώση της αγοράς που διαθέτει η ομάδα της Πολωνίας με τη διεθνή ομάδα του GLAMI που εδρεύει στην Πράγα και η οποία θα συνεχίσει να κατευθύνει την περαιτέρω ανάπτυξή μας. Επιπλέον, η Πολωνία, αποτελεί μία ελκυστική e-commerce αγορά για τα υφιστάμενα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα. Το πλάνο μας για τους επόμενους μήνες είναι να ενσωματώσουμε ακόμη περισσότερους συνεργάτες στην τεχνολογική μας πλατφόρμα και να επιταχύνουμε περαιτέρω την ανάπτυξή τους. Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το βήμα, το οποίο ευθυγραμμίζεται με τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας – να δημιουργήσουμε την καλύτερη και πιο αναγνωρισμένη διαδικτυακή πλατφόρμα εύρεσης προϊόντων μόδας στην Ευρώπη», σημειώνει ο Ján Kešelák, CEO του GLAMI Group.
Το GLAMI βασιζόμενο στην τεχνητή νοημοσύνη, παρέχει μία δυνατότητα στην οποία πολλά μικρότερα ηλεκτρονικά καταστήματα ενδεχομένως να μην μπορούν να επενδύσουν από μόνα τους. Η υπερ-εξατομίκευση βοηθά τους χρήστες να περιηγηθούν στο χαώδες τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου και να λαμβάνουν αποφάσεις αγορών πιο γρήγορα, βελτιώνοντας παράλληλα το σύστημα διαχείρισης και επεξεργασίας πληροφοριών (backend) του GLAMI.