Η Mastercard και το Harvard Business Review Analytic Service καταγράφουν 50 ενέργειες που μπορούν να επιφέρουν θετική αλλαγή και καινοτομία στις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους

Η Mastercard, σε συνεργασία με το τμήμα Business Review Analytic Service του Πανεπιστημίου του Harvard, παρουσίασαν την «Become 2020», την πρώτη έκδοση μιας έρευνας που επικεντρώνεται στην καινοτομία. 

Η ερευνητική πρωτοβουλία περιλαμβάνει τον δείκτη Business Innovators και τη σχετική έκθεση, Innovators Become Leaders, η οποία εξετάζει τα χαρακτηριστικά εκείνα που διαφοροποιούν τους πλέον καινοτόμους επαγγελματίες.

«Οι εταιρείες, ανεξαρτήτως μεγέθους, σήμερα περισσότερο από ποτέ, οφείλουν να είναι δημιουργικές και καινοτόμες στη λήψη αποφάσεων. Η έρευνά μας, προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες και στοιχεία από κορυφαίους στοχαστές παγκόσμιας εμβέλειας, με στόχο την προώθηση της δημιουργικότητας ως απαραίτητο στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας όλων των επιχειρήσεων», δήλωσε σχετικά ο Ajay Banga, Πρόεδρος και CEO της Mastercard.

Σχετικά με την έρευνα

Κατανοώντας την καινοτομία

Τους τελευταίους έξι μήνες, το Harvard Business Review Analytic Services (HBRAS) διενήργησε έρευνα σε περισσότερα από 1.000 στελέχη, για τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί στους οποίους εργάζονται προσεγγίζουν την καινοτομία σε πέντε βασικές κατηγορίες: τις εσωτερικές διαδικασίες, το ανθρώπινο δυναμικό, τη χρηματοδότηση, την εμπειρία των καταναλωτών και την ανάλυση ψηφιακών δεδομένων. Επιπλέον, τα στελέχη των οργανισμών κλήθηκαν να αξιολογήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θέτουν προτεραιότητες με βάση τις ανάγκες των καταναλωτών.

Αναλύοντας τις απαντήσεις, το HBRAS ανέπτυξε τον δείκτη Business Innovators, με το 100 να αντιστοιχεί στην κορυφή της καινοτομίας σχετικά με τη στρατηγική, το εργασιακό πλαίσιο και τη συμπεριφορά. Παράλληλα, η μελέτη αποκάλυψε πως ενώ οι περισσότεροι οργανισμοί κατανοούν τη σημασία της καινοτομίας για την εύρυθμη λειτουργία και ανάπτυξή τους, οι περισσότεροι δεν εφαρμόζουν αποτελεσματικά τις ιδέες τους.

Αξιοποιώντας τις απαντήσεις που δόθηκαν σε 40 ερωτήσεις, δημιουργήθηκαν τρείς διαφορετικές κατηγορίες εργαζομένων:

  • Ηγέτες: Ορίζονται όσοι μπορούν να κατανοήσουν και να εκτελέσουν καινοτόμες διαδικασίες. Σε αυτό το γκρουπ έχουν μέσο όρο καινοτομίας 88. 
  • Ακολουθητές: Ορίζονται όσοι μπορούσαν να κατανοήσουν και να εκτελέσουν μερικούς από τους πυλώνες καινοτομίας των οργανισμών. Το 42% των ερωτηθέντων συμπεριλήφθηκε στη συγκεκριμένη κατηγορία με μέσο όρο 66.
  • Αδρανείς: Η τελευταία κατηγορία αποτελείται από όσους δεν μπορούσαν να κατανοήσουν την έννοια της καινοτομίας και των πλεονεκτημάτων της με μέσο όρο 37.

Τα πέντε χαρακτηριστικά της καινοτομίας
Η έρευνα εντόπισε πέντε βασικούς τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες μπορούν να παρουσιάσουν ή να επαναπροσδιορίσουν την έννοια της καινοτομίας:

  • Η Ταχύτητα Κερδίζει: Οι εργαζόμενοι που έχουν καινοτόμο τρόπο σκέψης σκέφτονται πάντα σε διάστημα τριμήνου και εβδομάδας και ποτέ σε χρόνια. Σχεδόν όλοι (96%) όσοι χαρακτηρίστηκαν ως «Ηγέτες» φέρνουν στην αγορά νέες ιδέες και λύσεις με μεγάλη ταχύτητα, σε αντίθεση με την κατηγορία των «Αδρανών» εργαζομένων, που μόλις το 17% κάνει το αντίστοιχο. 
  • Διαχείριση δεδομένων ως Επιταχυντής: Οι πραγματικοί καινοτόμοι αντλούν δεδομένα από πολλές διαφορετικές πηγές, καθώς γνωρίζουν ότι μόνο το επιχειρηματικό ένστικτο δεν αρκεί. Το 73% της κατηγορίας των «Ηγετών» αντλεί συγχρόνως δεδομένα από εσωτερικές και εξωτερικές πηγές.
  • Προτεραιοποίηση Τώρα: Η καινοτομία θα πρέπει να ορίζεται ως προτεραιότητα. Σχεδόν το 90% των «Ηγετών» θέτουν την καινοτομία ως στόχο σε υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών. Το γεγονός αυτό βοηθά στη διασφάλιση του σωστού προϋπολογισμού και προσφέρει σημαντική πρόοδο στις εταιρείες . 
  • Η ταυτότητα μιας εταιρείας είναι σημαντική: Οι επιχειρήσεις οφείλουν να προάγουν την έννοια της «επιχειρηματικότητας» στους υπαλλήλους τους. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργείται μια εταιρική κουλτούρα που δέχεται το ρίσκο και οι εργαζόμενοι είναι πιο πρόθυμοι να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους και τις προκλήσεις στο επαγγελματικό περιβάλλον, ενώ επιπλέον, αυξάνονται οι καινοτόμες ιδέες στην εταιρεία.
  • Εστιάστε Σωστά: Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές αναφέρουν ότι αναμένουν από τις εταιρείες να αναπτύξουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και χαρακτηριστικά για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Οι οργανισμοί πρέπει να εστιάσουν σε καινοτόμες ιδέες για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών τους.

«Κατά τη διάρκεια της ζωής μας, προσπαθούμε να ανακαλύψουμε τα όρια των ικανοτήτων μας. Ο βασικότερος λόγους που οδηγούμαστε προς την καινοτομία είναι η θέλησή μας να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο από αυτόν που ζούμε σήμερα. Οι περισσότερες καινοτόμες ιδέες προέρχονται από επιχειρήσεις και για αυτόν τον λόγο η έρευνα “Become 2020” προσπαθεί να προσδιορίσει τον τρόπο που οι οργανισμοί θα μπορέσουν να συνεχίσουν να καινοτομούν με έμφαση στη διαφορετικότητα, την ακεραιότητα και ένα σαφές και δημιουργικό όραμα», δήλωσε ο David S. Ricketts, Μέλος Καινοτομίας του Κέντρου Τεχνολογίας και Επιχειρηματικότητας του Πανεπιστημίου του Harvard.

Master Class για του κορυφαίους CEOs στον κόσμο

Συμπληρωματικά της έρευνας, η Mastercard σε συνεργασία με το Harvard Business Review Analytic Services, ανέπτυξαν το The CEO’s Innovation Playbook, ένα βιβλίο το οποίο εμπεριέχει 50 διαφορετικές δράσεις που μπορούν να επιφέρουν την καινοτομία και την αλλαγή. Το βιβλίο αντλεί στοιχεία από τους 12 κορυφαίους CEO του κόσμου, από εταιρείες όπως οι Accion, Bass Pro Shops, Citi, Coca-Cola, IBM, Lyft, PayPal, Ronald McDonald House, Salesforce, ServiceNow.

Για να κατεβάσετε τα 2020 reports – Innovators Become Leaders and The CEO’s Innovation Playbook – επισκεφθείτε BecomeIndex.com or HBR.org. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ